Heda fanclub!

Acrid skrev:
Har Heda en sådan oemotståndlig utstrålning? Eller är det hans smooth talkin' that does it? :va :rofl

Ja, det har han verkligen!! :-D Fast hans smooth talking gör ju inte saken sämre! Charmigare får du leta efter! ;-) haha

(ja, han har ff en hake på mig! )

Psst! Vad har du för kontonummer så du kan få de där 2000dollarsarna som du skulle få för att du skrev att jag var charmig :rofl :rofl :rofl

Wheeliegirl skrev:
Ja, det har han verkligen!! :-D Fast hans smooth talking gör ju inte saken sämre! Charmigare får du leta efter! ;-) haha

(ja, han har ff en hake på mig! )

supermoto, hur blev det med din bakfälg? Snurrar den eller "ras" hm, var du till hofors idag?

Mmmm, skoj att spela med dig hela tiden *fniss* Lämpligt att kunna smyga bakom och spana på häc............fienden :lol :lol

Ghost, vi var i samma lag typ, annars åker kniven fram i sådana där lägen *schhhnitt* :hihi

Acrid skrev:
:lol

Ah jag blev impad av dig i dag Heda ...mkt bra byxor som passade väl. :D

Ebbe skrev:
Jo, det är så här.... Jag ska sälja hojen. *duckar* :rodnar
Men vad ska du då göra ? Har schack-klubben äntligen godkänt ansökan ? Du får skaffa dig ett annat jobb som ger mer betalt eller börja hora extra så du har råd att åka :7peta För det är väl inte en begynnande trettioårskris som kommer inseglandes ?

abstruse skrev:
Vadå, matchar han kläder när han spelar CS? Vilket fjoll! :rofl

Vem bryr sig om sådant? Nääää vänta nu vet jag varför det tar så lång tid för dig att "köpa alla grejjer" ....du måste kolla så kläderna sitter rätt! :lol

Nä jag spana in Hedas ....hä....rygg....den passa så bra i kläderna :tungan

:kär :kär :kär

Vilken lååång dag, skulle hämta syrran på arlanda vid tre, planet landade vid nio, väskan kom med planet efter :mad: Kom hem nu :3freak

Acrid skrev:
Nä jag spana in Hedas ....hä....rygg....den passa så bra i kläderna :tungan

Heda skrev:
:kär :kär :kär

Vilken lååång dag, skulle hämta syrran på arlanda vid tre, planet landade vid nio, väskan kom med planet efter :mad: Kom hem nu :3freak
6 TIMMAR på ARL utan att ringa mig???? :fatta! Bor ju bara 15 minuter därifrån... :4skrika
Ja ja, skönt att du fick komma hem iaf. :tungan :D

TomK skrev:
Men vad ska du då göra ? Har schack-klubben äntligen godkänt ansökan ? Du får skaffa dig ett annat jobb som ger mer betalt eller börja hora extra så du har råd att åka :7peta För det är väl inte en begynnande trettioårskris som kommer inseglandes ?

Har ju en Jetski i familjen... :tungan Trettioårskrisen är passerad för länge sen. Har accepterat faktum. :huvet :rolleyes:
Nä, kommer aldrig att släppa hojåka helt, har bara inte möjlighet just nu.
"Arnold mode ON" I'll be back! "Arnold mode OFF"

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...