*suck* Vilket minne du INTE har guruskrälle!!!Tom Byron skrev:Tokroligt, vilken adress var det?
Lär ju spana slicksstatusen![]()
www.tokroligt.se

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*suck* Vilket minne du INTE har guruskrälle!!!Tom Byron skrev:Tokroligt, vilken adress var det?
Lär ju spana slicksstatusen![]()

(år alltså)Yasha skrev:HEDA!!!
Det här bara MÅSTE vara sajten/grejen för dig!!!
http://www.pimphats.com/pimphatsdotcom_2004_pimpsuits.htm
![]()
Ursäkta om den är gammal och uttjatad, då tar jag geeeenast bort inlägget...![]()

Implikerar du att JAG skulle vara GAMMAL eller SENIL på något sätt?!?Tom Byron skrev:Ang. Glömska så vettefaan vad som har hänt? Men det blir värre å värre för varje år kan jag berätta, det kanske du känner till som ligger några före(år alltså)

Typiskt fjortisar (muhaha)Yasha skrev:Implikerar du att JAG skulle vara GAMMAL eller SENIL på något sätt?!?
Passa sig Guruskrälle, så jag inte kastar bort Fanclubpresenterna!!!![]()
MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!Tom Byron skrev:NEJ, nu fattar du fel, du trodde jag menade att du var långsam oxå i tlfn ju, shit vad du förvränger alltTypiskt fjortisar (muhaha)

Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Men jag ÄR ju långsam!!! Speciellt på den där röda besten jag försöker rasta då och då!!!![]()
Och vet inte du vid det här laget, att i vissa avseenden slutar chixen ALDRIG att vara fjortisar?!?![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Nä fiifaan, HUVUDSAKEN att vi har skoj, å det brukar vi ju ha![]()

Supermoto skrev:Nu ska vi dra och göra fordonsvård. Banan ligger mitt i ett kalkbrott så det behövs rätt mkt sånt tyvärr...

Vi drar till Karlskoga/Örebro! Vi ska våldgästa Superfuckot!TomK skrev:I morrn blir det i alla fall till Rättvik![]()

Hörde ett betydligt snällare namn på den härom dagen. Vad är det som gäller, röda besten eller lilla gumman?Yasha skrev:MUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Men jag ÄR ju långsam!!! Speciellt på den där röda besten jag försöker rasta då och då!!!![]()
DU, fjortis???Yasha skrev:Och vet inte du vid det här laget, att i vissa avseenden slutar chixen ALDRIG att vara fjortisar?!?![]()
![]()
![]()

Nu ska du inte vara så j-a DUM!!! :kocko Pratar inte om min lekamen nu, utan kvinnligt BETEENDE!!!Ghost skrev:DU, fjortis???![]()
![]()
![]()


Tack. *stolt*Yasha skrev:I vissa lägen växer somliga liksom aldrig upp...![]()

Yasha skrev:Och det var INTE dig jag menade!!!
![]()
HedaGuruPimpen Råkkar PHETAST!!Yasha skrev:Och det var INTE dig jag menade!!!
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |