Heda fanclub!

Yasha skrev:
BLABLABLA svammel, svammel mm mm...[/I]
Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....

Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt :3freak
NU ÄR VÅREN HÄR :banana :kär :yoparty

Last edited:
Supermoto skrev:
Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....

Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt :3freak
Faan!.. seriöse jävel.. har du FUNGERANDE framlampa, det e mer än vad jag har det... Fast det där med att slicks e halt i gruset kan jag hålla med om ;)

Det där med bakljuset, är det vanligt att de ballar ur? Min lampa funkar men inte ljus lixom....... har åkt utan sedan typ 1a dagen..... :va

Jaja, får grotta lite i det..... när jag har tid :)

Supermoto skrev:

Tom Byron skrev:
Det där med bakljuset, är det vanligt att de ballar ur? Min lampa funkar men inte ljus lixom....... har åkt utan sedan typ 1a dagen..... :va

Jaja, får grotta lite i det..... när jag har tid :)
Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit det :arsele
Men ballar ur kan de väl göra. Kolla isf jordblecket i själva lamphållaren efter du kollat glödisen. Om vi snackar originalaset vill säga. Jag har sågat/värmt till ett Acerbis universal och smäckat på...

Om DU läser min text :D så ser du att jag redan kollat lampan :arsele Ska ska muppa en koll på bläcket.....

Shit va chix påstan... kjoltygen börjar spatsera runt nu :Bugar

Supermoto skrev:
Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit det :arsele
Men ballar ur kan de väl göra. Kolla isf jordblecket i själva lamphållaren efter du kollat glödisen. Om vi snackar originalaset vill säga. Jag har sågat/värmt till ett Acerbis universal och smäckat på...

Supermoto skrev:

Sorry, seniliteten blir värre när jag är så där jättetrött som igår kväll... nu ska det vara fixat... :3freak

Supermoto skrev:
Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. NU ÄR VÅREN HÄR :banana :kär :yoparty

Hurruduru!

Så fårmante jö!
sluta arbeta och styr upp min grunka nu :tungan

Finns det nån chans att om nån vänlig själ PMar mig en mailadress till Ebbe, och jag skickar nåt dit, att han läser + skriver ut det jag skickar idag/ikväll??

Alltså, för er puckon som inget fattar:

1. Ge mig en mailadress.
2. Se till att Ebbe kollar den.
3. Var avis SOM FAN för att vi ska köra på Åsen i helgen :D :arsele

@tant Raffa: :tummenupp Ska kolla en gång till nu...

@noice: jaja, lilla bubben. Vi löser det. Bara inte nu i helgen. Jag ska förresten ut till gocartbanan ikväll på möte om hur upplägget blir i år. SÅKLART åker jag huliganhoj ditut, hehe.

Du pysen va! Du har fått PM....... :tummenupp

Supermoto skrev:
Finns det nån chans att om nån vänlig själ PMar mig en mailadress till Ebbe, och jag skickar nåt dit, att han läser + skriver ut det jag skickar idag/ikväll??

Alltså, för er puckon som inget fattar:

1. Ge mig en mailadress.
2. Se till att Ebbe kollar den.
3. Var avis SOM FAN för att vi ska köra på Åsen i helgen :D :arsele

@tant Raffa: :tummenupp Ska kolla en gång till nu...

@noice: jaja, lilla bubben. Vi löser det. Bara inte nu i helgen. Jag ska förresten ut till gocartbanan ikväll på möte om hur upplägget blir i år. SÅKLART åker jag huliganhoj ditut, hehe.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman