Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
vart är 28 och 29e........................ kiruna å danmark......... hinner man emellan ?? :D

Hofors å Årsunda! Tävla, hem, kolla hojen, duscha, äta rejält, sova, rejäl frukost, tävla... För att citera en sporthojares motto: "Ride, eat, sleep, repeat...." :)

Bra!

Då är det tävlingarna jag sett fram emot, vad är det jag missar? Östhammar?

Chixen kommer nog till Furuvik å Årsunda :Bugar

Ebbe skrev:
Hofors å Årsunda! Tävla, hem, kolla hojen, duscha, äta rejält, sova, rejäl frukost, tävla... För att citera en sporthojares motto: "Ride, eat, sleep, repeat...." :)

Tom Byron skrev:
Bra!

Då är det tävlingarna jag sett fram emot, vad är det jag missar? Östhammar?

Chixen kommer nog till Furuvik å Årsunda :Bugar
Årsunda... :va Där bor (bodde?) en kompistill mig från universitetet ...

Klart :BugarGURUN:Bugar kör alla tävlingarna utom en bara för att visa sin överlägsenhet men ändå inte vinna totalt bara så ingen ska börja gråta och int evilja köra näsa år :mattias

Supermoto skrev:
Klart :BugarGURUN:Bugar kör alla tävlingarna utom en bara för att visa sin överlägsenhet
men ändå inte vinna totalt bara så ingen ska börja gråta och int evilja köra näsa år :mattias

Så ÄR det!! Så gör :Bugar GURUN i all sin vishet & omtanke om sina medmänniskor.

Gurun har än en gång visat sin storhet!! :Bugar :Bugar :Bugar

Gurun är mest glad om han kommer till start

Resultatet kan vi nog..... bortse ifrån redan nu :zpy

Ghost skrev:
Så ÄR det!! Så gör :Bugar GURUN i all sin vishet & omtanke om sina medmänniskor.

Gurun har än en gång visat sin storhet!! :Bugar :Bugar :Bugar

Tom Byron skrev:
Gurun är mest glad om han kommer till start

Resultatet kan vi nog..... bortse ifrån redan nu :zpy
Behöver gurun moraliskt stöd i depån? Mekanikerchicksupport? Sektledarpeppning? Paraplyflikka iklädd skoteroverall? (Om hon lovar att inte skrika ut obsceniteter i guruns närhet...)

:Bugar Oavsett vad du gör och hur du placerar dig, så är du ALLTID BÄST!!! Du är ju Heda-gurun!!! :yoparty

Nee, vi håller lite "Low Key" på det här, chix får fanimej (!) vänta :confused: tills det blir asfalt å man inte e lika bortkommen.......... :)

Men dyk gärna upp i valfri klädsel, du som har en gedigen bakgrund som isåkare och sektledare är ju alltid välkommen med massa tips :tungan

Yasha skrev:
Behöver gurun moraliskt stöd i depån? Mekanikerchicksupport? Sektledarpeppning? Paraplyflikka iklädd skoteroverall? (Om hon lovar att inte skrika ut obsceniteter i guruns närhet...)

:Bugar Oavsett vad du gör och hur du placerar dig, så är du ALLTID BÄST!!! Du är ju Heda-gurun!!! :yoparty

Wheeliegirl skrev:
:va :confused: :va Vaddå? ÄR hon inte en gedigen isåkare? :confused: HIHI
ASFALT RÅKKAR!!! :rock
Allt annat är halt och läskigt och biter en i näsan!!! :näsblod

För övrigt så är det klart du ska ha styrelsens stöd i depån! Och då blir det ju chix åjtomagiskt!!! :tuttar

Yasha skrev:
ASFALT RÅKKAR!!! :rock
Allt annat är halt och läskigt och biter en i näsan!!! :näsblod

För övrigt så är det klart du ska ha styrelsens stöd i depån! Och då blir det ju chix åjtomagiskt!!! :tuttar

Håller med dig! ASFALT RÅKKAR!!!
Leriga, spåriga crossbanor bits oxå! :(
Jag har ena handen i bandage, och den andra funkar inte heller normalt.... :crash

Wheeliegirl skrev:
Leriga, spåriga crossbanor bits oxå! :(
Jag har ena handen i bandage, och den andra funkar inte heller normalt.... :crash
Jo, jag vet nog att leriga crossbanor bits! I näsan!!! :näsblod :hihi

Synd om dig, Bakhjulsflikkan, som har ont i händerna... :( Jag som har två fungerande händer (än så länge iaf) kanske ska ta och brumma några varv på lill-Husan i gokarthallen på lördag?!? Asfalt och inomhus! :yoparty

Skönt att man jämtlyckas träffa in å jobba då det är skoj i hallen :mad:

Yasha skrev:

Synd om dig, Bakhjulsflikkan, som har ont i händerna... :( Jag som har två fungerande händer (än så länge iaf) kanske ska ta och brumma några varv på lill-Husan i gokarthallen på lördag?!? Asfalt och inomhus! :yoparty

Tom Byron skrev:
Skönt att man jämtlyckas träffa in å jobba då det är skoj i hallen :mad:
Det var Krattan som sa' att det var en heldag på g igen, men lugn nu gurun, jag kan ju ha fattat fel!!! :7peta

Yasha skrev:
Det var Krattan som sa' att det var en heldag på g igen, men lugn nu gurun, jag kan ju ha fattat fel!!! :7peta
Från SSMK-listan:

Crille_i_hallen skrev:
Tjenis !
Då kör vi Heldag Super-Moto i Södertäljes Gokart-Hall
7/2 Lördag .
Start KL: 09,00 , Lunch paus 11,30-13,00
Stänger KL: 17.00
300kr/per gubbe

Regler :
inga 2-taktare
Bränsle Aspen miljö 4-T köpes i hallen av Crille
Uppsamlingskärl på bensin och vatten
Frågor
Crille
o7o9-522027
08-55018860

Yasha skrev:

Ja, sååå synd om mig! :huvet
Gjorde en highsider och vek händerna framför mig....först den ena och sen den andra i nästa vurpa.....Lite halvt handikappad e man, men bara glad att jag inte bröt båtbenet igen!!! :3freak

Asfalt å utomhus e bättre! hehe :P 15 grader här idag...... :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...