Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer jag att sakna honom? Nej - men det är tråkigt att man aldrig mer kommer få se honom i en ny film. Hoppas att nya lädderlappen dedikeras tills hans minne.
Vem fan e det? Ännu en pseudokändis till råttorna. Ungefär som när Pete Doherty kommer att gå ur tiden (troligen ganska snart). Han har varit på alla skandalblaskors förstasidor de senaste åren. Men har aldrig hört talas om en enda låt från hans s.k. rockband.
Heath Ledger har spelat i ett otal filmer som jag tror även du känner till och är - eller kunde ha blivit - ett stort skådespelarnamn. Kolla här. Om man kallar honom för pseudokändis måste man nog lägga till rätt många skådespelare på listan.
Dock håller jag med om Pete Doherty, vad fan har han gjort?![]()
Vad fan hade egentligen Anna Nicole Smith gjort????![]()
Man ledsnar inte när en sån tönt dör, och just av sådana anledningar dessutom. När Schwarzenegger dör blir det däremot landssorg, liksom Stallone, Willis etc. Framtidens filmer kommer mest bli skit.
Jämför tex. Terminator 3 med ettan. Nytt vs. gammalt.
Gammalt är äldst.
Fick han nu till Batman2(igen) så var det ju inte helt förjäves
Vad fan hade egentligen Anna Nicole Smith gjort????![]()
Man ledsnar inte när en sån tönt dör, och just av sådana anledningar dessutom. När Schwarzenegger dör blir det däremot landssorg, liksom Stallone, Willis etc.
Heath Ledger har spelat i ett otal filmer som jag tror även du känner till och är - eller kunde ha blivit - ett stort skådespelarnamn. Kolla här. Om man kallar honom för pseudokändis måste man nog lägga till rätt många skådespelare på listan.
Men har aldrig hört talas om en enda låt från hans s.k. rockband.
A Nights Tale ligger i toppen på min filmlista.
Varken schwarzenegger eller stallone har stoppat i sig någon illegal/skadlig substans, det har jag läst i min röv.Man ledsnar inte när en sån tönt dör, och just av sådana anledningar dessutom. När Schwarzenegger dör blir det däremot landssorg, liksom Stallone, Willis etc. Framtidens filmer kommer mest bli skit.
Jämför tex. Terminator 3 med ettan. Nytt vs. gammalt.
Gammalt är äldst.
Pete Doherty förde tillbaks englands och därmed europas musikscen till gitarrbaserad rock med sitt väldigt hyllade band "the libertines" med låtar som "up the bracket" och "can't stand me now". Sen har han även fått många hits med sitt band "Babyshambles" som du kanske har hört.
Det är vad han har gjort.
Men filmerna finns ju kvar. E bara att tjöpa på DVD och sånnt... inge problems.
Vet inte hur du kan sakna nån som du aldrig har haft någon personlig relation till![]()
Vet inte om jag fatta fel men![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten