Skuggan
Guest
varför skulle inte han kunna åtminstånde ha lite häng på Pedrosa de har ju samma grejer.. får detta året på sig sen petar jag honom om ingen annar gör det![]()
Dom har inte samma grejjer längre, igår körde Hayden med nya motorn och chassit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
varför skulle inte han kunna åtminstånde ha lite häng på Pedrosa de har ju samma grejer.. får detta året på sig sen petar jag honom om ingen annar gör det![]()
....det behövs fler hojar också, är lite löjligt att man i största mästerskapet mer eller mindre kan toura sig till poäng.
Jag är inget Haydenfan precis men vill inflika att han tog 2 segrar det året han vann VM på Assen och Laguna Seca.
Sen att han vann på tur är skitsamma han var 1 efter årets slut.
Tror du blandar ihop Nicky med Emilio Alzamora som vann 125 för några år sedan utan en enda seger.
Edit:1999 var det Alzamora vann 125 VM.
Saxat från Wikipedia:Emilio Alzamora (born on May 22, 1973 in Lleida) is a former Grand Prix motorcycle road racer. He was the 1999 F.I.M. 125cc world champion. He holds the distinction of being the only rider to win a road racing world championship without having won a race.
Hallå Valmers var är du jag håller ju med dig!!!!!
Är 99% säker på att Andrew Pitt vann SS600VM utan att vinna ett enda race.
Dock bör Hayden likt andra ersättas av mer hungriga 250-förare.
Klart att det är tråkigt att se Hayden som på 990 konstant krigade om pallplaceringarna tappa på 800:an både i konsistens och konkurrenskraft.
Hur har hans konsistens ändrats sedan bytet av motorstorlek? Var han fast och fin förut för att numer vara lite mer geléartad?![]()

Det är farligt, fast kul, med de engelska influenserna ibland.
Klart att han underpresterar om man jämför med säsongen då han blev världsnästare
Ut ur klassen ska han definitivt inte! Han har lång erfarenhet och en världsmästartitel.

Rätt många kommer ihåg Alex. Han åkte två säsonger till i Repsol innan de dumpade honom. Han hade både pallplatser och vinst under den tiden. Dock åkte han inte ut ur GP pga detta, han tvingades lägga av pga skada.Alex Criville
(vem kommer ihåg honom)![]()
Rätt många kommer ihåg Alex. Han åkte två säsonger till i Repsol innan de dumpade honom. Han hade både pallplatser och vinst under den tiden. Dock åkte han inte ut ur GP pga detta, han tvingades lägga av pga skada.
Repsol Honda var säkert övertygade om sitt materials överlägsenhet då, undrar om de är de idag?
Undrar om Doohans storhet var att han kunde utveckla materialet eller om han var bättre på att dra fördel av det som stod till buds? Lyssnade Honda lyhört på Doohan?Det beror på att dom hade en förare som kunde utveckla materialet (Doohan)
Efter Rossi la av hos Repsol så har dom inte haft samma flyt
Ja, det är faktiskt riktigt larvigt... Ofta räcker det ju med att ta sig i mål för att få poäng i MotoGP... Som ska vara det värsta och tuffaste man kan köra...
Var det Swedie som skrev det där?![]()

Alex Criville
(vem kommer ihåg honom)![]()
Var det Swedie som skrev det där?![]()

Hej bitterpittjag såg Hayden på laguna seca (2006 tror jag) sedan dess har jag haft ett gott öga till honom , men nu vet i f,n,,,, varför skulle inte han kunna åtminstånde ha lite häng på Pedrosa de har ju samma grejer,,,, så gammal världsmästare han är,,,,,,,, han får detta året på sig sen petar jag honom om ingen annar gör det
![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”