Hayden allvarligt skadad

Idag är en sorgens dag för en MotoGP-fan. :(
Det är sällan jag blir genuint ledsen när någon dör som jag inte känner personligen, men detta tog mig riktigt hårt. Jag gillade honom skarpt som idrottsman. En riktigt skön kille.

R I P Nicky #69

mycket tråkigt en profil har gått urtiden

vila i frid

Last edited:
RIP, så trist detta. :(

Bättre gå vidare än bli liggandes i princip hjärndöd resten av sitt liv.

Riktigt tråkig läsning!

Det känns så himla overkligt när man kollar filmer eller bilder på Hayden..
Även fast jag är ett stort Rossifan så har jag aldrig haft några hard feelings mot Hayden när Rossi förlorade titeln 2006.

Hayden verkar vara en trevlig, väluppfostrad och ödmjuk person.

Märkligt hur livet blir ibland, hela sitt liv har han tävlat på motorcyklar och sen förolyckas han på en trampcykel.

Så glad att jag förverkligade min dröm och köpte hoj, finns 1000 andra saker man kan dö av.

På något märkligt sätt så var jag ute och ute åkte hoj när han gick bort, känns vackert.

RIP, så trist detta. :(

Bättre gå vidare än bli liggandes i princip hjärndöd resten av sitt liv.

Tankarna när man först läste om olyckan var Schumacher. Mot den bakgrunden kan jag hålla med om att det är skonsammare för såväl Hayden som hans anhöriga att han fick gå vidare om sannolikheten att återfå ett normalt liv var obefintlig.

Hayden gav ett väldigt sympatiskt intryck som person. Att döma av det som skrivits om honom verkar det varit genuint. Må han vila i frid.

Idag är en sorgens dag för en MotoGP-fan. :(
Det är sällan jag blir genuint ledsen när någon dör som jag inte känner personligen, men detta tog mig riktigt hårt. Jag gillade honom skarpt som idrottsman. En riktigt skön kille.

R I P Nicky #69

+1 på den. Jag blev, och är fortfarande, genuint förkrossad över den tragiska nyheten att Hayden avlidit. Brukar inte bli så hårt emotionellt drabbad när människor man inte känner privat dör men detta fallet träffade rakt i hjärtat :(

Ride on Kentucky Kid.

+1 på den. Jag blev, och är fortfarande, genuint förkrossad över den tragiska nyheten att Hayden avlidit. Brukar inte bli så hårt emotionellt drabbad när människor man inte känner privat dör men detta fallet träffade rakt i hjärtat :(

Ride on Kentucky Kid.

Kan helt och hållet hålla med dig, du skrev precis det jag tänkte :(

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken