Satte in en Tre-mod i helgen. Resultatet blev förödande. Dog på tomgång, hackigt och ryckigt... Summa summarum, gick knappt köra hojen. Efter 200 meter fick jag nog och åkte hem å slet ut den igen.
Så nu undrar jag.
Monterade jag den fel?... ( går väl inte ens?? )
Påverkas resultatet av att man har helsystem, k&n, pc?
// Jörgen
Så nu undrar jag.
Monterade jag den fel?... ( går väl inte ens?? )
Påverkas resultatet av att man har helsystem, k&n, pc?
// Jörgen
