Efter att lyckas sätta in den i rätt kontakt
såg går nu busan som den ska, märker klart ett annat bättre uppförande på bl.a låga varv. Den går mjukare och samtidigt snabbare respons vid gaspådrag.
Nu till problemet.
Frilägeslampan lyser när man har i växel 1,2,3 och 4. Således lyser den inte när man har friläget i och när man kör på 5:e och 6:e växeln. Att detta hänger ihop med TRE är högst sannorligt.
Men vad kan man göra åt det
// Jörgen
Nu till problemet.
Frilägeslampan lyser när man har i växel 1,2,3 och 4. Således lyser den inte när man har friläget i och när man kör på 5:e och 6:e växeln. Att detta hänger ihop med TRE är högst sannorligt.
Men vad kan man göra åt det
// Jörgen
