Video Hayabusa Turbo vs Ferrari 458 Italia i Sverige

jonaska80

Medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati Monster 620s -03
Hur kan folk ens tycka det är underhållande? Ungefär som att sätta Mike Tyson mot en valfri stekare från Djursholm i ringen och undra vad som händer.

Mike Tyson mot valfri stekare från Djursholm, skulle vara riktigt kul att kolla på om du frågar mig. Visst blir det en kort match men klart det är kul att se stekar'n bli knockad :)

Underhållande men som du sa, man vet vad som kommer att ske
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Skapligt lång swing på hayabusan.

Riktigt skön jämförelse, skulle vara jätte kul att hamna brevid en sån bil :D
 

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Ducati SF 848
Hur kan folk ens tycka det är underhållande? Ungefär som att sätta Mike Tyson mot en valfri stekare från Djursholm i ringen och undra vad som händer.

Mike Tyson mot valfri stekare från Djursholm, skulle vara riktigt kul att kolla på om du frågar mig. Visst blir det en kort match men klart det är kul att se stekar'n bli knockad :)

Underhållande men som du sa, man vet vad som kommer att ske

Bra sammanfattat, sök journalistjobb på Aftonbladet! :musik
 
Last edited:

gixxer600R

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
gsxr 97:a ombyggd till 01
det som är roligt med filmen är att busan e såååå överlägsen. ja hade inte hängt med den bilen med min lilla 600:a
så snälla alla som skriver att de är tråkigt o bla bla bla, tyck de för er själva så kan vi som tycker det är kul o titta på få titta på det själva utan era tråkiga kommentarer.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
det som är roligt med filmen är att busan e såååå överlägsen. ja hade inte hängt med den bilen med min lilla 600:a
så snälla alla som skriver att de är tråkigt o bla bla bla, tyck de för er själva så kan vi som tycker det är kul o titta på få titta på det själva utan era tråkiga kommentarer.

Aldrig funderat på turbo?? :7peta
 

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen just nu
Förr i tiden när Ferrari var da shit och man åkte ifrån en med sin hoj, då var det intressant. Men idag vet ju alla att hojarna går riktigt bra, en turbomatad hoj går ännu bättre. Jävligt tråkig video.

Hade hellre sett en original GSXR 1000, ZX10R, CBR1000, S1000RR eller Ducati 1199 mot en söndertrimmad bil som bilfolket tror kan lämna en literhoj. Det hade varit kul!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Förr i tiden när Ferrari var da shit och man åkte ifrån en med sin hoj, då var det intressant. Men idag vet ju alla att hojarna går riktigt bra, en turbomatad hoj går ännu bättre. Jävligt tråkig video.

Hade hellre sett en original GSXR 1000, ZX10R, CBR1000, S1000RR eller Ducati 1199 mot en söndertrimmad bil som bilfolket tror kan lämna en literhoj. Det hade varit kul!

Sök på zx10r vs BMW e36 turbo...
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Japp det var jag som körde men hade skruvat ner laddet för det fanns ingen konkurans :lolså det var inga 442 bakhjulshästar här inte
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Fiifaan! :hojbusa
Hade man inte hört varvet på Ferrarin hade man juh trott att han bromsa. :3freak
Den lilla vinken är ju grymskön innan hojjen FÖRSVINNER. :hej
Synd å göra om bakelen på busan. :va
Nu kan han inte sätta på ett styre bak och få en streetfighter också... :hihi
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Jag drog en Porsche 911 ganska enkelt med min thruxton på väg till jobbet i går. Och då har jag 69hk +några till. :glömdet
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top