Hayabusa turbo.THE DREAM

Status
Ej öppen för fler svar.
aldrig kan något gå lätt och smärt fritt:huvet skulle skruva ditt den svarta täckkåpan som går längs tanken på sidokåpan. de gick inte som planerat. jag råka ta 2 st skruvar som va 1.½ mm för långa så lacken sprack:död. så nu är den på om lackering.

men jag lärde mig av misstaget och slipa ner skruvarna och vips så satt den andra kåpan på hojen :kär

jag montera även epa nät på dom främre (luftintagen) :D

bara det är rätt blickar.

Från mig är det avisblickar och grattis till snygg, clean snurrbusa

:cool: :cool: :cool: :cool:

tack så mycket. fasen va roligt de känns att vara såhär nära (slutet) på ett bygge:yoparty de kunde man ju bara drömma om för ½ årsedan :rolleyes:

ska väl inte till den lokala handlaren om några veckor och betälla dom sista grejorna :banana

Grymt färgval. Är det suzukis originalvita pärlemor eller en annan variant?

Ska bli kul att se den live. :tummenupp

Skulle nog bli fränt om du lackade det röda på bromsskivorna i samma vita nyans.Kanske nåt till nästa säsong.

Hade helt glömt ditt bygge..... eller ja, hade helt ignorerat dig av avundsjuka kallas det :) Fan vad porrig lack :) Ser fram emot att se den till sommaren.

Skulle nog bli fränt om du lackade det röda på bromsskivorna i samma vita nyans.Kanske nåt till nästa säsong.

det finns alltid saker att förbättra/förfina. jag får se vad som händer nästa vinter :yoparty

Hade helt glömt ditt bygge..... eller ja, hade helt ignorerat dig av avundsjuka kallas det :) Fan vad porrig lack :) Ser fram emot att se den till sommaren.

inte behöver du vara avensjuk. du har ju ägt en hayabusa du ochså :yoparty.

tack så mycket. roligt att så många tycker om mitt val av lack:tummenupp. vi ses i sommar :fyllisar

Last edited:
har du hunnit kört ngt med busan än då ?

räknas de att rulla ut den från garaget och torrgasa så har jag kört:D.

ne tyvärr har inte kört en meter men den är startad. jag ska bara synka spjällhusen sedan ska allt vara i sin ordning. :tummenupp

de är inge panik, jag vill inte stressa ihop de sista på hojen. utan de får ta den tid de tar. sommaren är ju som finast i augusti :)

Ascoolt bygge :tummenupp
Inte för att jag har någon större koll på att bygga men bara energin du lägger ner impar stort.

Är det långt kvar till bänkkörningen?
Vill se lite nålar som rör sig på fina visartavlor på YouTube.

Ascoolt bygge :tummenupp
Inte för att jag har någon större koll på att bygga men bara energin du lägger ner impar stort.

Är det långt kvar till bänkkörningen?
Vill se lite nålar som rör sig på fina visartavlor på YouTube.

redbull och radioguld på kvällarna i garaget då får man energi :tummenupp

bänkkörningen vet jag inte när den blir. jag ska köra ca 100 mil förre bänkkörningen pga att jag vill att allt ska slitas in först, kolla efter olje,vatten,bensin läckarge etc. men vi får se någon gång i sommar lär de bli :yoparty

Vilket hett bygge alltså.

Är ingen busa-fantast, men det här bygget är nåt speciellt. Stora tummen upp!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma