Hayabusa-träff i Linköping 2-3 september 2006 !

Bus-Rolle

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2005
Ort
Västerås
Hoj
Hayabusa GSXR 1300
:tummenupp
Hej !
Du som är intresserad av att hänga med på Hayabusa-träffen i Linköping
2-3 september, gå in på Mc-Resor/Historier/Äventyr som ligger under Mc-relaterade diskussioner här på sporthoj.com och läs mer om träffen !

Hälsn. Bus-Rolle
 

Bifogat

  • Rolle Arlen Ness 2.jpg
    Rolle Arlen Ness 2.jpg
    65.5 KB · Visningar: 80
Last edited:
:yoparty Hej, Rolle,.. Som du redan vet så har jag Pelle fr. HBG. och Peter YSTAD redan bokat vi kommer redan på fredag den 1sept, Tänkte höra om det finns fler här nerifrån som skall upp den dagen så kan ni höra av er innan så kan vi ha följe upp, det är alltid lite roligare med fler Busor,:tummenupp
Pelle. Tel;070 44 61 368 :D
 
Hayabusaträff !

Hej !
Vi är nu 14 busor som träffas i Lindköping 2-3 september.
Passa på och häng med på årets sista Hayabusa-sväng
och lär känna lite nya polare. Vi har j...vligt kul på träffarna.
Ring mig för bokning !!!
Gå in på Mc-Resor/Historier/Äventyr som ligger under Mc-relaterade diskussioner här på sporthoj.com och läs mer om träffen !

Hälsn. Rolle i Västerås
070-680 1456
 

Bifogat

  • Rolle Arlen Ness 2.jpg
    Rolle Arlen Ness 2.jpg
    65.5 KB · Visningar: 54
:fattartil Hallå, aRWe'' du får planera anorlunda till nästa års Haya-aträff, Hur går det för er på era,?,. Erf körningar:confused: Hoppas allt går som ni planerat, om inte innat så ses vi på Gotlandringen nästa år. Mvh-PELLE:tummenupp
 
Kuazimudo skrev:
2408066 :fattartil Hallå, aRWe'' du får planera anorlunda till nästa års Haya-aträff, Hur går det för er på era,?,. Erf körningar:confused: Hoppas allt går som ni planerat, om inte innat så ses vi på Gotlandringen nästa år. Mvh-PELLE:tummenupp
Ska prata med ERF-bossen att han ska planera så tävlingarna inte krockar med Busa-träffarna.:D
Det gick över förväntan i vårt första race, vi kom 22:a av 46 startande, varav 40 startade i racet. Jag själv halkade omkring på slicks i hällregn i 20 min.
 
Upptagen !

aRWe skrev:
2409325 Ska prata med ERF-bossen att han ska planera så tävlingarna inte krockar med Busa-träffarna.:D
Det gick över förväntan i vårt första race, vi kom 22:a av 46 startande, varav 40 startade i racet. Jag själv halkade omkring på slicks i hällregn i 20 min.

Hej Arwe !
Synd att Du inte kan haka på ! Idag var jag och Catta och provade nya Suzuki GSX 750 R K 6 samt 1000 R k 6 !!!
Som alla vet går 1000 R:n som faaaaan !
Men 750:n med sina 150 hk går också som faaaaaan !
På måndag bestämmer jag mig vilken av dom som skall med hem till garaget ?
I vår tar jag licensen sen ses vi på banorna !

Hälsn. Bus-Rolle i Västerås
Kolla in Catta och mig på k 6:orna Catta är överst på bilderna, sen kommer
Mr Bus-Rolle!
 

Bifogat

  • Catta på GSX 750 R K 6 - 06 3.JPG
    Catta på GSX 750 R K 6 - 06 3.JPG
    111 KB · Visningar: 53
  • Catta på GSX 1000 R K 6 -06 4.JPG
    Catta på GSX 1000 R K 6 -06 4.JPG
    121.1 KB · Visningar: 49
  • Role på GSX 1000 R K 6 -06 3.JPG
    Role på GSX 1000 R K 6 -06 3.JPG
    123.3 KB · Visningar: 48
  • Rolle på GSX 750 R K 6 -06 1.JPG
    Rolle på GSX 750 R K 6 -06 1.JPG
    109.9 KB · Visningar: 48
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top