Hej !
Du som är intresserad av att hänga med på Hayabusa-träffen i Linköping
2-3 september, gå in på Mc-Resor/Historier/Äventyr som ligger under Mc-relaterade diskussioner här på sporthoj.com och läs mer om träffen !
Hälsn. Bus-Rolle
Bifogat
Last edited:
Hej, Rolle,.. Som du redan vet så har jag Pelle fr. HBG. och Peter YSTAD redan bokat vi kommer redan på fredag den 1sept, Tänkte höra om det finns fler här nerifrån som skall upp den dagen så kan ni höra av er innan så kan vi ha följe upp, det är alltid lite roligare med fler Busor,
Hallå, aRWe'' du får planera anorlunda till nästa års Haya-aträff, Hur går det för er på era,?,. Erf körningar