hayabusa som dör.

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
nu lagom till att vi ska åka på lång mcsemester så har polarens hoj börjat att jävlas. problemet är att ibland så bara hojen lägger av tvärt. verkar inte vara som om soppan tar slut eller så utan bara stendör. lampor o så lyser men startmotorn verkar inte vilja dra runt. min tanke med det hela är att kanske någon sensor eller kontakt som håller på att ge sig? dom jag tänkt på är: döarknappen, sidostödet, kopplingen (måste vara indragen vid start..) sen ska vi även kolla på laddningen om hon får hit skrotet. finns det nåt mer man kan kolla? har köpt nån elektronik spray för att få bort oxid och ska gå över varje kontakt jag ser. det verkar även som så att den är svårstartad när den väl börjar dra runt. :huvet :huvet :huvet

Är det gjort nån service/reperation på senare tid? TOS givaren kan vara konstig ibland. Inga felkoder i dealer mode?

Är det gjort nån service/reperation på senare tid? TOS givaren kan vara konstig ibland. Inga felkoder i dealer mode?

den började att vara skum för några veckor sen och service är gjord i våras av firma. sen för en vecka sen ca så rev vi isär den lite och kollade ventilspelet som var utmärkt. TOS givare? vart sitter den och vad gör den? hur får man fram dealer mode? hört att man kan bygla nånstans men har inte kommit så långt i min sökning än. letar just nu efter en sprängskiss men det verkar vara svårt. ingen av sidorna verkar funka så där bra.

den började att vara skum för några veckor sen och service är gjord i våras av firma. sen för en vecka sen ca så rev vi isär den lite och kollade ventilspelet som var utmärkt. TOS givare? vart sitter den och vad gör den? hur får man fram dealer mode? hört att man kan bygla nånstans men har inte kommit så långt i min sökning än. letar just nu efter en sprängskiss men det verkar vara svårt. ingen av sidorna verkar funka så där bra.

Sitter en givare runt bakre stötdämparen som talar om Tip over sensor dvs om du vurpar så stängs motorn av. Min har krånglat vid några tillfällen. Dealer mode byglar du som sagt. Kommer ej ihåg vart (har en switch färdig på min) sök så hittar du!

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt