Hayabusa Recept

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Ort
Sthlm
Hoj
Busa 03 I många delar!
Tråd till Hjul

Jo det blir att prova SSB (behöver massor med råd:va), men motorn kommer att användas till mer, Landspeed mm. Johansson och Lahi ska ju till England och 200klubben så där får spisen vara med, Fyrsten har hört av sig så då blir det väl 400 på slangen:rolleyes: Spedweeks i USA lockar och Orsa förstås! :tummenupp Glömde ERF där passar den säkert perfa:D:D:D:D

Men men en sak i taget här kommer en bild iaf hojen ska strax rivas igen och byggas vidare på men nån vettig tråd blir det inte före hjul..
Kommer att vara borta några veckor from nu vilket betyder ingen SH under den tiden.
Mvh LillaFarbrorn :):)
 

Bifogat

  • Monterad.jpg
    Monterad.jpg
    98.8 KB · Visningar: 263

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
detta kommer att bli bra
vilket styrsystem till bränsle,tändning,ladd blir det
nyfiken som fan:tummenupp

peter
 

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Ort
Sthlm
Hoj
Busa 03 I många delar!
Styr o regler

detta kommer att bli bra
vilket styrsystem till bränsle,tändning,ladd blir det
nyfiken som fan:tummenupp

peter

Jo det blir Autronic o AMS, samt något som kan samla data, tipps motages, jag vill inte ha en massa mätare som man ändå inte tittar på utan en logg som man kollar efteråt och justerar efter, vad säger expertisen ska det vara industri PLC eller vad? Kostnadseffektivast?
Inga fantasipengar på 40, 60 papp. Var väljer man för olika givare och var shoppar man?

Den kommer att laddas försiktigt....för att hitta fäste kanske trippelspoiler:rofl

LitenFarbor hälsar God Hjul till alla
 

hojspille

hojspille
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Åland
Hoj
hayabusa
Du har en logger i Autronic som du kan andvända du kan logga 5 olika saker med den räker det ?
H. Jocke / Åland.
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Jo det blir Autronic o AMS, samt något som kan samla data, tipps motages, jag vill inte ha en massa mätare som man ändå inte tittar på utan en logg som man kollar efteråt och justerar efter, vad säger expertisen ska det vara industri PLC eller vad? Kostnadseffektivast?
Inga fantasipengar på 40, 60 papp. Var väljer man för olika givare och var shoppar man?

Den kommer att laddas försiktigt....för att hitta fäste kanske trippelspoiler:rofl

LitenFarbor hälsar God Hjul till alla

Jag kan rekomendera Aim till att logga. Jag använde Aim i kombination med Vipec men helt säkert finns det en data utgång i Autronicen också. Vi kunde då logga precis allt som styrsystemet visste om. Kostar ca 15000kr tillsammans med display vill jag minnas. Då kan man välja vad som är viktigt och ska visas ut i displayen. I aimen har man då också gps och accelerometer så man kan se vilket värde man haft på en specifik plats på banan tillsammans med hastighet m.m.
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top