Hayabusa-B-Kingmode

The Hayabusa

Ny medlem
Gick med
24 May 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX 1340 R 2008 & GSX 1000 R för banan.
Hayabusa-Bking.jpg


Någon som har provat att sätta på B-King bakände på en busa? :tummenupp
 
Den där gillade jag! :)
Tycker den blev klart bättre!
 
Fy fan vad fult, spetsig bakdel när resten av hojen har runda former, nä fy fan säger jag bara.
 
Detdär ser INTE ok ut. Som en köttbulle med en tandpetare typ...
 
Gillar det! Påminner lite om ett bygge som var med i nån svensk MC-blaska. En vit pimpad busa med gixxer-röv. Snyggt som sagt!
 
Det där vart riktigt fränt. Synd bara att man dödar hela idén med Hayabusan och dess fina aerodynamik.
För min del så går funktion en smula före form

Hur som helst är det ju som vanligt, citat:
"Beauty is in the eye of the beer holder".
 
Det kommer att komma mer av den typens modiferingar på busor i framtiden o lite till..:tummenupp
 
Jovars har hört lite inom egna leden o kikat lite på andra forum(busa)där det redan är verklighet,väntar spänt....
 
Eftersom jag har tråkigt på jobbet nu så använde jag mina paint-skillz till att klippa lite i fronten på Busan.

Lite bättre blev det iaf, nästan så bra att man skulle kunna äga en :D
 

Bifogat

  • Hayabusa-Bking2.jpg
    Hayabusa-Bking2.jpg
    52.3 KB · Visningar: 80
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top