Hayabusa 08 300 km/t spärr plus effekt beg 1-4

rg500

www.roslagens-racing.se
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Åkersberga
Hoj
Westfield Gen 2 hayabusa
Hej

Har använt dessa http://www.boostbysmith.com/ecugen2.html
O tagit bort 300km/t spärren mm mm trodde jag,men nu sist på anderstops långa raka upptäckte
jag att den varvade mer på femman ca 11500 rpm o ca 11000 tusen på sexan.


Den ska ju bryta på 10800 på femman åxå (glädjemätare) eller har inte flashningen tagit.
Kan man göra nåt fel,de va ju bara 2 rutor o bocka i o sen trycka på ...flash ecu ?

Blir de en märkbar skillnad på 1-4 med en sk tre modul funderar på om jag ska köpa en sån o åka
o bromsa,för o se om de blir nån förändring ,innan jag börjar mixtra med ecu igen.

Motorn sitter i en bil,o den gick i varvstoppet dom sista 200-400 meterna så dom där extra rpm på sexan skulle sitta fint,om dom finns där o inte är ett instrument fel pga flashningen el dyl ?


Nån som har grejjat med de där ?
 
Nu är de färdigt åkt me 1340 cc den rasade på mantorp.
DSC_2925.jpgDSC_2929.jpg

Nu blir de 1441 :D
Toppen mår inte heller så bra går väl kanske o laga ?
Men blir nog billigare o jaga en bättre beg ?
 
Last edited:
Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Back
Top