hej, har beställt en ny hayabusa och undrar om nån vet nått billigt bolag. den står på min tjej och hon är 23år. tacksam för svar,
maila gärna mig på ice_20775@hotmail.com

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bib_beer skrev:2234162hej, har beställt en ny hayabusa och undrar om nån vet nått billigt bolag. den står på min tjej och hon är 23år. tacksam för svar,maila gärna mig på ice_20775@hotmail.com
bib_beer skrev:2234162hej, har beställt en ny hayabusa och undrar om nån vet nått billigt bolag. den står på min tjej och hon är 23år. tacksam för svar,maila gärna mig på ice_20775@hotmail.com
http://www.trygghansa.se/04Privat/Frame7933.htmlbib_beer skrev:2234162hej, har beställt en ny hayabusa och undrar om nån vet nått billigt bolag. den står på min tjej och hon är 23år. tacksam för svar,maila gärna mig på ice_20775@hotmail.com
bib_beer skrev:2234284ja hon står både som ägare och försäkringstagare.. och det är väl inte en fråga om att kolla upp försäkringen först. först kollar man vilken båge man vill ha, sen hostar man upp pengarna till den och sen medans man väntar på leverans kollar man försäkringar.
men även om, man har råd vill man ju inte betala 20 000kr mer än vad man behöver![]()
bib_beer skrev:2234330blir ingen tjejförsäkring, hon har inte ens tagit mc kort![]()
bib_beer skrev:2237149fan fick ett prisförslag av www.tennant.se bara 307 000hel/år![]()
finns det inget normalt försäkrings bolag.. hayabusan är ju fan en touring hoj..nästan![]()
nä blir nog trygghansa, verkar vara dom enda vettiga..
men förslag tas imot med glädje, måste ju vara fler som har hayabusa..![]()
Trygghansa blir automatiskt dyrast om du inte kör året runt,bib_beer skrev:2237149fan fick ett prisförslag av www.tennant.se bara 307 000hel/år![]()
finns det inget normalt försäkrings bolag.. hayabusan är ju fan en touring hoj..nästan![]()
nä blir nog trygghansa, verkar vara dom enda vettiga..
men förslag tas imot med glädje, måste ju vara fler som har hayabusa..![]()
Oddjob skrev:2237188Trygghansa blir automatiskt dyrast om du inte kör året runt,
dom tar som mest betalt på sommaren, sen mindre på vår och höst och nästan inget på vintern.
bib_beer skrev:2234330blir ingen tjejförsäkring, hon har inte ens tagit mc kortmen kostade 29670 på trygghansa hel/helår... 14630halv
scubasteve skrev:2237235varför i helvete ska du försäkra hojen på henne då??? Det blir ju billigare att köpa 10 nya om du skulle krascha....!!
UltraMarine skrev:2237515Bäst är väl att fråga bolagen innan man lägger beställningen![]()
bib_beer skrev:2238927vet man vad man vill ha så behöver man väl inte fråga bolaget först... anledningen till att man jämför olika bolag är ju för man inte vill betala mer än man behöver![]()
fick ett billigare nu 24000kr hel/helår, och då kan man ställa av motorcykeln om man vill hos länsförsäkringar![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |