Hattar du Alex Schuman?

Hattar du Alex Schuman?

• Antal röstningar
    0
Jamenförihelvete, vem är karln och vad har han gjort....hur svårt ska det vara och posta lite info när man gör en poll!! :mad:

Vem är karln då? Mycket troligt att jag kommer hatta honom. Jag hattar de flesta människor.

Jag gillar honom skarpt, enbart för att han precis som mig själv skiter fullständigt i vad allt patrask runt honom säger eller tycker. Sköt dig själv och skit i andra, borde bli budord nummer ett helt enkelt.
Ska man hata någon så är det Guillo eller bögen i P3 som snackar lite då och då.

Skojar du...??? Alex Schulman är ju för fan ett skolexempel på en kille som gör och säger vad som helst för att få uppmärksamhet....positivt eller negativt, shit the same, bara någon reagerar. Hans värsta mardröm måste vara likgiltighet och anonymitet, att inget bryr sig ett skit om vad han anser. Då skulle han hoppa från Sturegallerians tak eller något. Guillou (rättstavat :) ) verkar också få sin livsluft genom att käfta och provocera med jämna mellanrum, även om han tacklat av lite med åren. I övrigt lirar han i en annan division. Vem "bögen" i P3 är har jag ingen aning om.

Personligen tycker jag Schulman är rätt ojämn..en del krönikor han skriver är kul (som när han lånade sin mammas mobil och upptäckte att hon hade ordet "analsex" i T9-menyn :D :D ), annat är bara billigt spekulativt skitprat.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back