Hatar smitare!

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
En av mina närmaste vänner ligger på sjukhus sedan 09.30 i morse. Skulle gå över ett övergångställe när en bilist körde på henne och sedan smet ifrån platsen :mad:

Nu är klockan snart 19 och dom räknar med att fortsätta operationen fram till 1 eller 2-tiden i natt.

Brutna ben, axeln är av(!) bäckenbenet sprucket, ansiktet sönderslaget och uppsvullet, jack och sår över hela kropen, armen är av och dom har fått ge henne massa med blod. Det är vad vi vet än så länge...

Som sagt så stannade inte bilisten utan han smet. Vet inte vilken kraft som krävs för att orsaka sådana skador men sträckans hastighetsbegränsning är 50 km/h och sikten är fin läng väg då övergångsstället ligger mitt på en raka.

Så jag ger mig faan på att idioten var full oxå. Får jag reda på vem det var så vet jag inte vad jag gör med han/hon :fatta!

Usch! fy fan vad hemskt!!!

Hoppas smitaren får sitt straff! :mad:

fy fan va hemskt! :( hoppas att hon blir bra igen :)

Inte ens jag känner mig säker när man är ute med hunden. Själv så fösöker jag för det mesta släppa fram gående på övergångställen.

Åhh, jag blir så arg på såna idioter :4skrika

Svin, det ska klassas som mordförsök och inget annat. Hoppas hon repar sig helt o hållet!!

det e en sån jävel man binder i händerna & släpar bakom bilen genom stan.

Hoppas din kompis återhämtar sig snabbt.

Jävligt dåligt att smita! Men det behöver inte gå fort för att man ska skada sig illa :S Och när det är mörkt ute så syns inte folk så bra. Hatar zebralagen! Hoppas hon kryar på sig och blir helt återställd!

Fy fan, så jävla illa när folk smiter & inte tar ansvar för vad de har gjort. Hoppas allt löser sig med din vän & att ni hittar idioten som gjorde det.

nu har dom slutfört operationen på henne (för idag i alla fall)...

dom fick genomföra 4 stora ingrepp och det som är mest skadat är axeln som tydligen är helt söndertrasad :(

dessutom så är då ett ben och en arm brutna, och bäckenbenet var oxå skadat, vet dock inte hur allvarligt, och så har hon givetvis massa skrapsår och skärsår över hela kroppen. men läkarna säger att hon antagligen kommer att återhämta sig bra med tanke på omständigheterna. rehabiliteringen lär iof ta väldigt lång tid....

inga fläckar hade synts på skallröntgen så dom tror inte att hon kommer att, ja vad ska man säga, få förändrad personlighet, men dom väcker henne inte fören imorgon så då får vi se.

inga vittnen vad jag vet. eller ja, bilen som kom efteråt och fick ringa ambulans och det. angående gärningsmannen så hade jenny bara kunnat säga kort att det var antagligen en man.

tack för visat medlidande allihopa...

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...