Hatar Custom

Jo, du mötte nog ett genuint dumhuvud. De flesta customhojar jag hälsar på vinkar tillbaka. Jag missar ibland själv att hälsa tillbaka när jag sitter o tittar mig omkring. Men någon jäkla snusdosa eller något annat skulle jag aldrig kasta! Kunde ju tagit i visiret och du skulle nog vurpat rejält då! Vissa jävla idioter skulle fan inte få lämna hemmet!!

För ett par år sen då jag å polarna var rätt färska på hoj å körde gamla 80 tals reliker på 4-750 kubik stanna vi vid ett färjeläge å vänta på färjan.
Då hörs ett dån 2 stora glidare med raka rör dom stannar bakom oss rätt stora killar rakade skallar osv då dom tar av sig hjälmarna säger den ena till oss -hejsan flickor
Ingen visste vad dom skulle säga så vi börja fnittra lite nervöst sen va dom kanon trevliga å så men jag kommer aldrig glömma det ögonblicket då va man liten på jorden. :D :D :D

Detta stämmer, oftast hälsar inte customåkare på mig, om de ändå gör det är det oftast en japscustom.
Men så länge de inte slänger grejor på mig så lider jag inte av det, jag har inget Gemensamt med dem ändå, jag vet inget om customhojar och är heller inte intresserad av att veta något, så jag blir faktiskt inte det minsta arg.

Last edited:
Dumt att kasta saker. Men världen går inte under för att folk inte hälsar.
Varför göra skillnad på folk som kör custom. Dom är också människor.

flugan skrev:
Det här är bara Hållundans sätt att hävda att han är oskyldig till händelsen
Jag snewsar ju fan inte! :mad:

Å skulle jag göra det nån gång nu så blire bara Göteborgsk Våldtäkt eller motsv.

:mattias

/hd, med alibi.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul