Hata Windows Movie Maker!

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Har ett stort jävl&%¤ problem!

När jag skall använda WMM för att redigera mina underbara onboardfilmer etc så stänger fanskapet ner sig i princip hela tiden, det kan vara när jag skall lägga till en text, göra en övergång, en specialeffekt eller vad som helst så bara stänger skiten ner inom en microsekund. Inte sparar den jobbet heller utan man måste börja om från början igen...JAG BLIR VANSINNIG!

Har gott om minne, en riktig värstingdator, bra grafikkort, senaste uppdateringarna, den SKALL funka men gör det ej!!!

Någon som känner igen det här?

"köp" Adobe Premiere 6.5
Finns fler effekter och massa inställningar, men stabilare antar jag. Alla känner ju till M$ vid det här laget :(

Dra hem den senaste versionen/servicepack ifrån deras sida, min e fetestabil nu.

Om du skickar iväg felrapporten och har den senaste patchen för detta så kan du få ett svar i klartext om vad det är som orsakar felet, gissningsvis drivrutinen till grafikkortet el liknande.

Mvh KetogaN

Använder inte det progget.... Ett leksaksprogram i min mening. Adobe Premiere e för struligt.... ett perrfa proggy som är lätt att förstå men samtidigt har lite funtioner att lajja med är Vegas Video. "Köp" Det :fakta

GSXR1100R skrev:
Dra hem den senaste versionen/servicepack ifrån deras sida, min e fetestabil nu.

Med Servicepack 1 till windows XP installerat???
berätta gärna vad du har för konf. för det är mååånga som har problem...

Ett annat program som jag tycker är trevligt är Pinnacle Studio 8.

CorbenDallas skrev:
Med Servicepack 1 till windows XP installerat???
berätta gärna vad du har för konf. för det är mååånga som har problem...

Ett annat program som jag tycker är trevligt är Pinnacle Studio 8.
Kom hem och olla på min burk så får du se :hej

Tjet skrev:
"köp" Adobe Premiere 6.5
Finns fler effekter och massa inställningar, men stabilare antar jag. Alla känner ju till M$ vid det här laget :(

Har redan även det programmet men det är lite väl avancerat om man bara skall klippa och klistra lite snabbt.... :(

GSXR1100R skrev:

Har jag även den, hjälper inte på skiten! :zpy

KetogaN skrev:
Om du skickar iväg felrapporten och har den senaste patchen för detta så kan du få ett svar i klartext om vad det är som orsakar felet, gissningsvis drivrutinen till grafikkortet el liknande.

Visst, men det kommer inte ens upp en felrapport, HELT OTROLIGT! :mad:

RoLLER skrev:
Använder inte det progget.... Ett leksaksprogram i min mening. Adobe Premiere e för struligt.... ett perrfa proggy som är lätt att förstå men samtidigt har lite funtioner att lajja med är Vegas Video. "Köp" Det

Tror minsann jag skall göra det, du får PM! :tummenupp

RoLLER skrev:
Använder inte det progget.... Ett leksaksprogram i min mening. Adobe Premiere e för struligt.... ett perrfa proggy som är lätt att förstå men samtidigt har lite funtioner att lajja med är Vegas Video. "Köp" Det :fakta
Jag är intresserad att "köpa" dina filmer är speciella :bow

Tjet skrev:
"köp" Adobe Premiere 6.5

Precis, därför använder man Linux :)
Hojta till när du hittar Premiere till nåt OS som inte M$ besudlat!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back