Hata motorcyklister!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Rätt, men det behöver ju inte innebära att man medvetet gör det ändå, eller?

// Niklas

Vadå? Medvetet går till personangrepp eller medvetet polisanmäler. HAHA, snacka om snirklig diskussion. :tungan
Personangrepp använder ju folk ändå bara när de inte kommer på något bättre att säga i en diskussion. Precis som att där orden tar slut tar nävarna vid.

Detta är en sann berättelse från en ICKE motorcykelburen människa!

Tyvärr stämmer väldigt mycket i hennes blogg, men större delen på detta forumet har svårt att inse det...troligen därför hon beskriver att mc-förare är lite mer korkade än andra!

Byt ut mc´n mot en granne som spelar trummor kl 23 på kvällen...varje kväll. Hur hade du reagerat på detta?

Jag kommer snart att flytta. Ev. har jag på sikt möjlighet att bygga garage/förråd på föreningens mark då, det är en liten och bra förening. Det känns när den frågan ställs självklart att samtidigt lova att motorn aldrig körs på gården eller åtminstone under vissa tider. Fram till 10.00 kan folk sova, eller åtminstone vilja äta frukost med balkongdörren öppen och har som jag ser det rätten att lyssna på fågelsång snarare än en kallstartad V-twin.

SJÄLVKLART är grannen förbannad. Att det sen uttrycker sig i ett mindre beundransvärt språk känns väl igen från var o varannan tråd här också. Vi "hatar" de som kastar sand på banan längs bulten, vi "hatar" de som vill sätta regskylt fram på hojar och vi "hatar" de som tycker att vi är mijöbovar.

Börjar bli läge att fatta att de har rätt, de också!

Förstår inte problemet, är bara att knalla över till grannen och snacka om saken..
"Du kan väl vara bussig att rulla bort hojen en bit innan du startar, ungarna vaknar så lätt"

Värre är det med fågeljävlar, ni vet de där som vrålar utanför fönstret när man är bakis..

Förstår inte problemet, är bara att knalla över till grannen och snacka om saken..
"Du kan väl vara bussig att rulla bort hojen en bit innan du startar, ungarna vaknar så lätt"
..

Absolut, kommunikation löser det mesta!

Samtidigt är det lika lätt som knutte/knutta att tänka ett steg längre alt. gå och fråga "upplever ni det som störande - skall jag rulla längre bort innan jag startar!" Det funkar åt båda håll med andra ord!

Mvh!
// Niklas

He he..känner igen detta....Killen är frustrerad...Kärringen börjar bli slapp och sliten. Jobbet är uselt betalt och i dessa tider dessutom osäkert. ...

Jag har också haft en sådan granne he he...

:rofl Klockrent!

Granne sådan som i mc kille med 20-åringar eller sådan som i bitter gubbe? Kanske bara en tidsfråga iofs...

:rofl Klockrent!

Granne sådan som i mc kille med 20-åringar eller sådan som i bitter gubbe? Kanske bara en tidsfråga iofs...

Granne som i bitter gubbe som inte kan unna sig ett skit i livet...Mc killen med 20 åringar, 3 hojar och lekstuga till liv är jag :D. Sverige är lite så...Lutherskt.

Hallå alla! Ni kan inte komma med sådana här påhopp och trakaserier som ni håller på med. Hur roligt det än må vara på grund av situationen som upstått.

Tråden rensad och stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...