Anderzzon skrev:2601419Nu blir jag grymt osäker haha, sorry jag tänker väl fel.
Stoppie i en kurva när det åktes med Sl bussen ( Snailshell ) osv vem var det då![]()
Hahaha, ja det va allt Kakan det! Jag har hittills bara hållt mig på vägen med hojen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anderzzon skrev:2601419Nu blir jag grymt osäker haha, sorry jag tänker väl fel.
Stoppie i en kurva när det åktes med Sl bussen ( Snailshell ) osv vem var det då![]()
Gabor skrev:2600856ANKAN_84
***************![]()
![]()
Du e fan helt otroligDu e fanimej den största besserwisser som
finns... Ge fan i att skriva något om du inte har något bättre att
skriva...![]()
Jävligt konstigt att du inte är omtyckt här inne...***************
Jasså du, har problem med mig.....tja attityden hos vissa yngre förmågor furundrar mig lite..Blev ni inte uppfosrade alls hur man ska bete sig mot sina medmänniskor..
Som lite motviklt i att kasta skit på andra så kan man faktiskt lugna ner sig lite...
Blir du bemött på samma sätt som Anderzzon beskrev sitt aggerande, skulle du då tycka att han vore värd en öm tjänst tillbaks.....men ironin är förstås död för länge sedan....
Skulle jag bli behandlad på det viset skulle jag bara sagt åt honom att tänka efter en gång till innan han ringer å sen lagt på luren. Ingen behöver ta sånt skitsnack.
Om du vill dryfta dina attitydsproblem mot mig så PMa gärna så ska jag bemöta dom.
Om jag sedan är omtyckt här på SH eller inte får du å några av dina likasinnade stå för..oftast bryr jag mig förga, men om du vill ha ett svar nu, så bryr jag mig "." så mycket vad DU tycker.
Ankan_84 skrev:2601519
besserwisser = Gissa vem

korvgubbe skrev:2601537Jag tycker det är sött att du fortfarande är så arJ!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=121062![]()

Ankan_84 skrev:2601519//Du e fan helt otrolig Du e fanimej den största besserwisser som
finns... Ge fan i att skriva något om du inte har något bättre att
skriva...
Jävligt konstigt att du inte är omtyckt här inne...
//
hmm, detta inlägg va inte riktat mot dig, utan en annan person som finns här inne i tråden...
besserwisser = Gissa vem
...no harm done.osterkraft skrev:2601575Jag tycker ändå att det verkar konstigt att VV inte automatiskt lägger in de rätta behörigheterna när spärrtiden är slut. Och om man trots allt måste skicka ut dokumenten, kan det inte isåfall ske med rekommenderatbrev?
Men vad vet jag, om man sätter sig in i systemet så är det väl säkert väldigt logiskt...
Edit: En fråga, vad händer om man kör ändå och blir stoppad efter den riktiga spärrtiden gått ut men om man inte fått nya kortet än? (typisk sh-popcorn-blajfråga)

Milla skrev:2601449Hahaha, ja det va allt Kakan det! Jag har hittills bara hållt mig på vägen med hojen!![]()
korvgubbe skrev:2601537Jag tycker det är sött att du fortfarande är så arJ!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=121062![]()
Anderzzon skrev:2600922Nemas problemas, jag är rätt fattig i skallen idag![]()
Imorgon känns det nog genast bättre, men surt på Söndag då jag för femtielfte gången får åka med SJ istället för i en svensk traktor.
Det kändes som julafton igår men idag känns det som om tomten har blivit mördad![]()

lorkan skrev:2601978Haha, vem fan bryr sig om du har taskig attityd och tydligen inte kan stava, roligt skrivet ändå!![]()
![]()
Anderzzon skrev:2601949Shit![]()
Så var det, då ber jag om ursäkt å allas vägnar och att jag dragit era namn i smutsen!
Men ni måste ha lika hojjar? Nä usch svara inte ja skäms
Milla skrev:2602129Hehe, ne lite mer ska du allt få skämmas, likheten e väl att hennes hoj va orange medan min e röd..Jag har en Suzuki SV1000S, medans hon hade en Honda hornet 600f...
Anderzzon skrev:2600740
Jag behöver fan i mig körkortet denna helgen!
Milla skrev:2601674Om du hade tagit dig tid att läsa alla inlägg i tråden såhade du vetat det![]()
Santo skrev:2602154Så vad e problemet, kunskaperna följer väl inte med kortet?

Anderzzon skrev:2600740Den här spärrtiden har ju tom sumpat en brewd![]()
Lorge skrev:2600719men wtf, köra hojj i november? kallt som faan juh

|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem