Hata Julen

Klantbo skrev:
Men va fan, älska julen!!

Har det aldrig så trevligt som när man kan ligga på mor å fars soffa å käka nykokt knäck å titta på kassa julfilmer med släkten :tomten Öppna paket å pilla på julbordet.

Älska julen..
Jisses... 25 bast och resonerar som en 13 åring... bor du fortfarande hemma?
Väx upp, skaffa barn, ut o julhandla, skicka töntiga julkort till folk du inte träffar, jaga meningslösa julklappar lillejulafton och bjud din mor o far och hela släkten på julbord så ska du få se hur rolig julen är.

Nej avskaffa skiten (avskaffa vintern också när man ändå är igång).
Vem i håvete kom på idén att förknippa jul o snö?! :va
Så vitt jag vet så föddes Jesus i Betlehem och där är det fan ingen snö.
Nej, fram för palmer, vit sand, blått hav, damer i bikini och + 25 grader.

Det är jul det!!

:näsblod Jag ska fota mammas alla 500 tomtar jag så ska ni få se varför man tycker julen är jobbig :3freak Eller jag tror hon börjar närma sig 600 tomtar...Nån som vill komma å räkna dom :rolleyes: Minsta är 0,5 cm och största är 1,5 m hög :tomten
Jag kan säga att jag endast har dessa tomtar hemma i mitt lillllllaaaa hem :rolleyes:

Bifogat

• PICT06942.jpg
    PICT06942.jpg
    103.7 KB · Visningar: 69
  • PICT06932.jpg
    PICT06932.jpg
    100.8 KB · Visningar: 62
  • PICT06922.jpg
    PICT06922.jpg
    103 KB · Visningar: 52
Nu är ju inte jag någon medelålders man... :rolleyes: men jag ogillar ändå julen.

Massa jävla dravvel bara. Måsten hit o måsten dit. Familjetragedier som bubblar upp till ytan, folk som är ensamma blir ännu ensammare.

Ensamstående mödrar som sliter sitt hår för att få råd med alla klappar.

Vart finns julefrid o fröjd i det??

Nää... snart är skiten över..tackar..tackar!!

//M

Kakan skrev:
:näsblod Jag ska fota mammas alla 500 tomtar jag så ska ni få se varför man tycker julen är jobbig :3freak Eller jag tror hon börjar närma sig 600 tomtar...Nån som vill komma å räkna dom :rolleyes: Minsta är 0,5 cm och största är 1,5 m hög :tomten
Jag kan säga att jag endast har dessa tomtar hemma i mitt lillllllaaaa hem :rolleyes:

Du är nog min kusin tror jag, för visst heter din mor Eva och bor straxutan för Norrköping och är syster till min mamma?!! =)

Hon kan om inte annat kanske ha tema kvällar med din mor!

Fatta att plocka upp och ner alla dessa jävla tomtar varje år.... :3freak

Klantbo skrev:
Men va fan, älska julen!!

Har det aldrig så trevligt som när man kan ligga på mor å fars soffa å käka nykokt knäck å titta på kassa julfilmer med släkten :tomten Öppna paket å pilla på julbordet.

Älska julen..

Det är jul det :lol .....de flesta är bara gnällspikar....julen blir som man gör den till...

Älska julen (framförallt ledigheten)
:tomten

campar skrev:
Du är nog min kusin tror jag, för visst heter din mor Eva och bor straxutan för Norrköping och är syster till min mamma?!! =)

Hon kan om inte annat kanske ha tema kvällar med din mor!

Fatta att plocka upp och ner alla dessa jävla tomtar varje år.... :3freak

:lol Man kan säkert tro det men nej min mor befinner sig mer i norra delarna av Hälsingland :)

:hihi JA det kan dom säkert ha, mamma skulle trivas i allafall :tummenupp

Jo du gissa vems jobb det var när man bodde hemma?! :brinnerup Det vart mitt, kan säga så här...tar 2 dagar att sätta upp allt och se till att alla lyser, spelar och tja va nu det kan vara :3freak och det tar ca 1 vecka !!!!! :gnissla :huvet att ta ner elendet :4skrika

Och sen ska väll läggas till att :tomten står uppe från 3:e advent till sista helgen i januari :död

Nej tack ja har alltid bra jul å inge problem med stressen.. Beror väl på hur känslig man är ;) Bara ta det lugnt å njuta :tomten

Ska ut å hugga gran nu till helgen å pynta, mumma..

:2cool

Alla är stressade o sura, snart kommer det massa påtvingat sällskap man ska sitta och va trevlig emot. Tur jag ska ut o supa mig dyng sen.

Vi håller det väldans opretantiöst inom familjen, inga julklappar tex så det är ostressat och behagligt. Men jag gick en vända ner på stan idag och det tog inte ens 10 minuter innan jag kom ihåg att jag hatar och föraktar stora massor med julpöbel. Just nu så känns det som att jag hellre hade jobbat, noll julstämning egentligen. Ser mer fram emot nyår, men God Jul på er i alla fall.

Madhonda skrev:
Nu är ju inte jag någon medelålders man... :rolleyes: men jag ogillar ändå julen.

Massa jävla dravvel bara. Måsten hit o måsten dit. Familjetragedier som bubblar upp till ytan, folk som är ensamma blir ännu ensammare.

Ensamstående mödrar som sliter sitt hår för att få råd med alla klappar.

Vart finns julefrid o fröjd i det??

Nää... snart är skiten över..tackar..tackar!!

//M

:tummenupp Ungefär så fast annorlunda :gnissla :D hade jag tänkt skriva

Hatar denna tillstyltade tillvaro. Just nu har jag smitit ifrån för att kippa efter andan, ta en öl och surfa sh :tomten

Det här är inte valmers legendariska hata-jul tråd, men var fan är den? :mad:
Googlar man "valmers hata jul sporthoj" kommer bara det här skiten. :finger

Ähhh! Jaevla gnällspikar.

Skinkan ligger å pyser i ugnen (58 grader just nu). Snart e den klar.
Då ska jag ta en liten sup å en varm skinkmacka.
3 sillinläggningar klara. Lutfisken preppad.
Knäck, kola och fudge klarrt.
Avslutade just den första julcigarren med en skvätt rom...:yoparty
Klapparna är försedda med rim och klara för leverans.

Julen är här och de e gött att leva.:D

Go jul, skitstövlar. :yoparty:banana

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8