Hata Eurosport!!

CALLAHAN

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Yamaha XSR700 2018
Varför får man aldrig se alla Superbike race Live.
Blir så jävla sne på dom. :fatta!
Dom startade ju en extra kanal så det borde ju inte vara så förbenat svårt att visa skiten.

Vi borde göra en lite protest lista och skicka till dom!

CALLAHAN skrev:
Varför får man aldrig se alla Superbike race Live.
Blir så jävla sne på dom. :fatta!
Dom startade ju en extra kanal så det borde ju inte vara så förbenat svårt att visa skiten.

Vi borde göra en lite protest lista och skicka till dom!

Vissar dom inte det på sportexpressen???? Va glad för att eurosport visar moto gp live!!!!

Tänk om alla skulle ha möjligheten att lyssna på dom engelska komentatorerna vid motogp sändningarna.. dom gubbarna är precis fenomenala, en utav dom är lasse granqvists motsvarighet.. overkligt :Bugar

knallen skrev:
Tänk om alla skulle ha möjligheten att lyssna på dom engelska komentatorerna vid motogp sändningarna.. dom gubbarna är precis fenomenala, en utav dom är lasse granqvists motsvarighet.. overkligt :Bugar

Det är ju bara att sätta på eurosport2 dagen efter det visas på eurosport... på tvåan pratar dom bara engelska!!! :tummenupp

Mögel skrev:
Det är ju bara att sätta på eurosport2 dagen efter det visas på eurosport... på tvåan pratar dom bara engelska!!! :tummenupp

aha ok.. tittar på den engelska eurosport live ist. funkar det med :tungan

knallen skrev:
aha ok.. tittar på den engelska eurosport live ist. funkar det med :tungan

Nje jag tycker det e roligare att lyssna på svenska, Men vilken kanal går det på engelska live???

Mögel skrev:
Nje jag tycker det e roligare att lyssna på svenska, Men vilken kanal går det på engelska live???

det är hemma hos farsan jag tittar. han är en såndär envis gubbe som vägrar betala för kanalerna. har istället köpt motordriven parabol och hittat eurosport nånstans långt bort :lol

känns förövrigt som dom är mer kunniga på engelska, har dessutom folket på plats vilket gör det bra mycket bättre. i mitt tycke iaf:)

knallen skrev:
det är hemma hos farsan jag tittar. han är en såndär envis gubbe som vägrar betala för kanalerna. har istället köpt motordriven parabol och hittat eurosport nånstans långt bort :lol

känns förövrigt som dom är mer kunniga på engelska, har dessutom folket på plats vilket gör det bra mycket bättre. i mitt tycke iaf:)

Ja men svenskarna e oxå på plats ibland..... Motodriven parabol :hihi det har jag aldrig hört talas om :3freak

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda