hastighetsmätare

Poppe

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
KTM 530 EXC/SMR 08
Hej, jag var ute och körde lite igår. då Lossnade min hastighets mätarvajer uppe från hastig hetsmätare. Vet ej hur länge den låg på marken och släpa, inte så länge tror jag. Men jag tappade den där grejen so man gängar i med=/ Någon som vet om man kan köpa såna löst eller måste jag köpa ny vajer och allt?

Last edited:
Poppe skrev:
Hej, jag var ute och körde lite igår. då låssnade min hastighets mätarvajer uppe från hastig hetsmätare. vet ej hur länge den låg på marken och släpa, inte så länge tror jag. men jag tappade den där grejen so man gängar i med=/ Någon som vet om man kan köpa såna löst eller måste jag köpa ny vajer och allt?

Stor bokstav efter punkt!

Lossnade, inte låssnade.

Det kan finnas, kontakta din närmsta Yamaha Dealer och hör efter!

var där och hörde idag jag var tvungen att köpa allt. så det vart till att göra det.

ang. vajern!

Poppe skrev:
Hej, jag var ute och körde lite igår. då Lossnade min hastighets mätarvajer uppe från hastig hetsmätare. Vet ej hur länge den låg på marken och släpa, inte så länge tror jag. Men jag tappade den där grejen so man gängar i med=/ Någon som vet om man kan köpa såna löst eller måste jag köpa ny vajer och allt?

-Ledsen att behöva säga det... men du måste tyvärr köpa ny vajer och montera på.
Delarna säljs inte varförsig. Men om du kikar in hos det företaget som du köpte hojen av, kan det vara möjligt att de har dom reservdelarna som du behöver... men räkna inte med det utan bered dig istället för en ny vajer.
// seb2e :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...