Hastighetsmätare!!!

Mr_666

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2005
Hoj
R1
Hej undrar om det är lätt att byta hastighetsmätaren på R1 98 till en annan lika dan???

Mvh Tobbe

Stephen skrev:
:corn :corn :corn

gott med popcorn? det är inte alla som är ett ESS o meka som du verkar va.....

skippa såna inlägg så får vi bättre kvalitet på det här forumet! :7peta

gamle svarten skrev:

[Spam]
Äääää men sluta klaga på killen, jag tycker pocornen är trevliga om det är måttligt många med, visst finns det en övre gräns men annars tycker jag bara det är kul!

gamle svarten skrev:

JAg menade inte att personen i fråga var dålig på att mecka... Detta är ju trots allt meckarforumet så här ska ju frågor ställas som man vill ha hjälp med.. Skulle aldrig racka ner på någon som är dålig på att mecka då jag inte är mycket bättre.. :fyllisar

Men det jag reagerade på var att personen i fråga reggat sig väldigt nyligen och börjar fråga ang byta hastighetsmätare och så.. Är nog inte bara jag som kan associera detta med fiffel men det behöver ju inte vara så.. :tummenupp

Jag väntade liksom bara så anstormningen av arga medlemmar som delade ut enorma moralkakor men effekten uteblev liksom.. :brinnerup

Stephen skrev:
JAg menade inte att personen i fråga var dålig på att mecka... Detta är ju trots allt meckarforumet så här ska ju frågor ställas som man vill ha hjälp med.. Skulle aldrig racka ner på någon som är dålig på att mecka då jag inte är mycket bättre.. :fyllisar

Men det jag reagerade på var att personen i fråga reggat sig väldigt nyligen och börjar fråga ang byta hastighetsmätare och så.. Är nog inte bara jag som kan associera detta med fiffel men det behöver ju inte vara så.. :tummenupp

Jag väntade liksom bara så anstormningen av arga medlemmar som delade ut enorma moralkakor men effekten uteblev liksom.. :brinnerup

rätta mig om jag har fel!!
är de inte så att de blir samma miltal på mätaren om du bara byter den.
för de är väl sparat i styrenheten???

Jag vet inte riktigt..
Som jag har förstått det så sparas miltalet i hastighetsmätaren och i styrenheten.
Det går alltså att få lägre miltal genom att byta display men med rätt verktyg så går det att få fram det riktiga miltalet från styrenheten..
Men som sagt.. Jag är inte säker på detta..

Stephen skrev:
Jag vet inte riktigt..
Som jag har förstått det så sparas miltalet i hastighetsmätaren och i styrenheten.
Det går alltså att få lägre miltal genom att byta display men med rätt verktyg så går det att få fram det riktiga miltalet från styrenheten..
Men som sagt.. Jag är inte säker på detta..

de är inte jag heller. de kan mycke väl va som du säger.
men de e bara vad jag har hört!

*/ ?>
Back