Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stephen skrev::corn :corn :corn

gamle svarten skrev:gott med popcorn? det är inte alla som är ett ESS o meka som du verkar va.....
skippa såna inlägg så får vi bättre kvalitet på det här forumet!![]()
JAg menade inte att personen i fråga var dålig på att mecka... Detta är ju trots allt meckarforumet så här ska ju frågor ställas som man vill ha hjälp med.. Skulle aldrig racka ner på någon som är dålig på att mecka då jag inte är mycket bättre..gamle svarten skrev:gott med popcorn? det är inte alla som är ett ESS o meka som du verkar va.....
skippa såna inlägg så får vi bättre kvalitet på det här forumet!![]()

Stephen skrev:JAg menade inte att personen i fråga var dålig på att mecka... Detta är ju trots allt meckarforumet så här ska ju frågor ställas som man vill ha hjälp med.. Skulle aldrig racka ner på någon som är dålig på att mecka då jag inte är mycket bättre..![]()
Men det jag reagerade på var att personen i fråga reggat sig väldigt nyligen och börjar fråga ang byta hastighetsmätare och så.. Är nog inte bara jag som kan associera detta med fiffel men det behöver ju inte vara så..![]()
Jag väntade liksom bara så anstormningen av arga medlemmar som delade ut enorma moralkakor men effekten uteblev liksom..![]()
Stephen skrev:Jag vet inte riktigt..
Som jag har förstått det så sparas miltalet i hastighetsmätaren och i styrenheten.
Det går alltså att få lägre miltal genom att byta display men med rätt verktyg så går det att få fram det riktiga miltalet från styrenheten..
Men som sagt.. Jag är inte säker på detta..

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |