Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen har drivningen vid framnavet tackat för sig, plocka isär och kolla hur det ser ut.
har någon nån ca pris ???
köpa på skroten ??
![]()
Antagligen har drivningen vid framnavet tackat för sig, plocka isär och kolla hur det ser ut.
Det hade då polarns, som fick just såna där fenomen efter ett däckbyte... Fast det är klart, har den ingen vajer längre så är det fullt förklarligt att hastighetsmätarn inte funkar som den skaemm den hojen har inte någon vajer till framnavet!
Det hade då polarns, som fick just såna där fenomen efter ett däckbyte... Fast det är klart, har den ingen vajer längre så är det fullt förklarligt att hastighetsmätarn inte funkar som den ska
På den här bilden syns vajern tydligt längst ner på gaffelbenet: http://p1.bikepics.com/pics/2009\05\18\bikepics-1671499-full.jpg
Om det kommer till ett byte, så sitter samma mätarhus ( och jag antar att resten e samma ) på Speed Four'en.
Han fick byta ett kugghjul om jag inte missminner mig helt, så då borde det ju vara en vajerdet är väll som dede säger en sensor.
Vänta lite nu.
En Triumph TT600 har som vilken modern sporthoj som helst digital visning av hastigheten och ingen vajer. Förmodligen sitter givaren på utgående axel från växellådan. Kolla på en fiche, eller med din handlare var den sitter och börja din felsökning där. Vem vet, det kanske är ett typfel på den modellen?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |