hastighetskontoller?

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Hej på er fartdårar! En liten undran från Pappsen är att om nån känner till vart man kan finna uppgifter om hastighetskontroller? Polisen har skyldighet att informera om detta tror jag men kanske finns det nån här som vet bättre. Vi har besiktiningsmän här på sporthoj men har vi nån liberal polis eller annan kunnig om detta tema?

Alltså: Vart finner man uppgifter om hastighets kontroller?

Polisens hemsida funkar, där skriver dom ut var de skall stå, sen finns det ju polisvarning.com också, men den tjänste kostar cash,,

Ring till farbror blå och fråga.
Eftersom de, som du så riktigt skriver, har skyldighet att tala om var de ska hålla hus kommer de svara...

Däremot tycker de oftast inte det är så kul när man glatt talar om att "då håller jag mig på andra sidan stan med min motorcykel idag då". Fick ett par riktiga sköningar på tråden förra sommaren :tummenupp

GP skrev:
Ring till farbror blå och fråga.
Eftersom de, som du så riktigt skriver, har skyldighet att tala om var de ska hålla hus kommer de svara...

Däremot tycker de oftast inte det är så kul när man glatt talar om att "då håller jag mig på andra sidan stan med min motorcykel idag då". Fick ett par riktiga sköningar på tråden förra sommaren :tummenupp

Ingen dum idé, klart man ringer och frågar. Tvivlar på att om polisen öppnar sig helt men de ska väl följa regler om någon :D Antar att man ringer trafik polisen...? Kanske finns det nån hemsida man kan tillförlita sig till? (polisens alltså..)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra