_raffe_
Inte som alla andra
Har en Ktm 640 prestige-05, och undrar om det skulle gå att anväda sig av instrumenteringen från en 690smc/duke/sm. Skulle va gött att ha varvräknare och tempmätare! Gissar att en del av kablaget måste dras och en del finns redan så det blir bara att plugga in!? eller är jag helt ute och cyklar!
kollade lite på ktm´s sida och gissar att det är: 58214068000 SPEEDOMETER SENSOR 06 som jag ska ha, men de har inga bilder eller beskrivningar.
Mgn som kan eller vet, om det går och hur mycket tid det skulle ta samt kostnad.
mvh raffe
kollade lite på ktm´s sida och gissar att det är: 58214068000 SPEEDOMETER SENSOR 06 som jag ska ha, men de har inga bilder eller beskrivningar.
Mgn som kan eller vet, om det går och hur mycket tid det skulle ta samt kostnad.
mvh raffe