Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Testa med tp-test eller va det heter och kolla om du får bättre speta#78# skrev:Varför får jag inte upp nån hastighet på dc? är det någon inställning man måste göra om? Jag hade adsl 0,5 innan och idag uppgraderade jag till 8 men jag tankar i sämre hastighet. Nån som vet?
Jag har bra fart på allt utom dcdidjik skrev:Testa med tp-test eller va det heter och kolla om du får bättre speta
Testa att tanka av någon som inte har någon slot uptagna.. Kan vara så att dom har netlimit eller ha något annart program igång samtidigt som tar brandbred.#78# skrev:Jag har bra speta på allt utom dc
#78# skrev:Jag har bra fart på allt utom dc
Och vart hittar jag den rutan???Solid snake skrev:Kryssa i use small send buffer rutan så går det unnan sen.
#78# skrev:Och vart hittar jag den rutan???
Edit:jag hittade den
#78# skrev:jodå det går bättre men inte bra. jag ökade från att ha laddat ca 3kb/s till ca 16kb/s
#78# skrev:Jag får ju aldrig inloggningen av honom som jag pmade är ju typ en månad sen nu tror jag. Men jag ska testa tanka från lite olika. Har redan nu valt folk med bra koppling men deet verkar inte hjälpa.
hur gö man detta?hulkenstrong skrev:,,,eller fixa så ACK packeten prioriteras och skickas förre andra.
Mr K skrev:hur gö man detta?
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!