Lucius
Light?!
Inget snack om att det är ett fett bygge men jag tänkte hela tiden på Batman...
...jag är hellre en blek Will Smith på en MV Agusta!
...jag är hellre en blek Will Smith på en MV Agusta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag, Stellan och Harrier!![]()
Innovativ men inte alls så snygg o brutal som vissa vill hissa den hojen .. Måste ju säga att det ser ju fördjävligt ut att killen bär donkenställ o lilltösen får nöja sig med tights! Utvecklingen tog stopp någonstans eller ...![]()
Misstänker att han bara körde runt hörnet från dagis. Stellan är säkert en ansvarstagande pappa![]()
Vad är syftet med filmen?
Ring Stellan om du vill att han ska bygga en opraktisk hoj att hämta ungarna med?
jag är inte helt såld på utseendet.
Inte bara jag som inte känner ett uns av habegär alltså!
Ge mig en "vanlig" japanare, italienare eller tysk(gäller enbart s1000r) så är jag nöjd!
Ett skämt som alla andra custombyggen!
Observera nu alla ni Egeland-dyrkare att jag inte kritiserat något ang hans hantverks-skicklighet som är helt fenomenal!
Hej alla trötta killar,
Tanken med filmen är att jag ville filma Harriern och så gjorde jag det.
Allt är min idé, det är ingen "reklamfilm" utan bara resultatet av en rolig lördag.
Flickan i filmen lever och mår bra. Hon åkte till och med bil dit och hem (med bilbarnstol såklart) så ni behöver inte vara oroliga längre. Sov sött och beställ lite bolt-on grejer nu.
/ Thomas
Håller med. Det är ingen ( bra ) reklamfilm.
Minns inget dagis från Superdukereklamen.
Exakt,
för att det ska vara en bra reklamfilm behövs lite tribals, döskallar, tuffmusik och shootfighting. Sånt där coolt som hänger ihop med tuffa motorcyklar.
jag är inte helt såld på utseendet.
Ännu.
Tycker bättre och bättre om den.
Men:
Det är en körmaskin.
Om jag förstått rätt, så är såväl bromsar som chassie fullständigt fenomenala.
Vad kostar denna skapelse?
Antagligen som en ducce, RC8R eller rsv4(eller kanske ännu mer) och då är valet ganska lätt!
En i mängden eller ett hundraprocentigt one-off bygge? Ja, valet är lätt.![]()
Yamaha-Elf GTS1000 finns redan med navstyrning och ABS bromsar.
Bra hoj, men sålde dåligt.
Hej alla trötta killar,
Tanken med filmen är att jag ville filma Harriern och så gjorde jag det.
Allt är min idé, det är ingen "reklamfilm" utan bara resultatet av en rolig lördag.
Flickan i filmen lever och mår bra. Hon åkte till och med bil dit och hem (med bilbarnstol såklart) så ni behöver inte vara oroliga längre. Sov sött och beställ lite bolt-on grejer nu.
/ Thomas
Behöver du hjälp att: stå ut ur mängden eller knäcka grannen så ska du självklart köpa...
Precis lika vettigt som en Cayenne turbo då man bor på birgerjarlsgatan!
Personligen så behöver jag inte personer som kommer fram och säger: WOOOAAAW DU ÄR SÅ JÄVLA HEFTIG!!!
Tror du missförstår det hela, iaf om man ser till din jämförelse.
En Cayenne är inte heller något specialbygge, bara tecken på dålig smak
Specialbyggen handlar om mer än bara åka hoj. Man får själv skapa någonting, fundera på lösningar, testa dom och se vad som fungerar bäst. Sen om grannen eller moppefjunen vid korvkiosken blir impade, vem bryr sig? Klart det är kul att diskutera sitt bygge med folk, men det primära syftet är väldigt sällan hur mycket man kan impa på dom.
Ett sådant här bygge hade jag gärna ägt. Inte för att den är det vackraste jag sett (inte på långa vägar), utan för att det är jäkligt kul att ha något med lite annorlunda lösningar och hög hantverksmässig kvalitet.
Jomensåatt
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra