Harley Wheelie

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Där ser man, det går även och uiila med en kromsläde :D .

[YOUTUBE-ID]0-lzmnp9GVM[/YOUTUBE-ID]

PS vet inte om den har varit upp förut, den är ju rätt gammal.

[YOUTUBE-ID]1bjb39osGLU&feature=related[/YOUTUBE-ID]

/J

Last edited:
HAHA. ser ju heelt sjukt ut att vara ute och wheeela med en buss.

Last edited:
riktigt ball film jörgen. du sitter alltid inne med så mycket bra filmer o bilder:tummenupp

(hur fan e de möjligt att weela med så slö skethoj:va )

riktigt ball film jörgen. du sitter alltid inne med så mycket bra filmer o bilder:tummenupp

Tack! :)

Slö!!! :mad: Det är ju ett seriöst jänkejärn ju!

Känns ju som att bakhjulet är gjort i bakelit eller nått som han far fram..

Hyffsat koll på bitarna..

Ja han verkar ha en enorm talang Jason. Speciellt med tanke på hur tung hojen är.

Jag var ute och gasade lite ikväll, passade på att sticka ut och prova olika mappar i sprutet eftersom det var torra gator i city, gasade på sveavägen och kungsholmen och runt lite. Tyckte det var nog läskigt när det spann på trean rakt fram. Jag tror jag har en bit kvar till Pullens nivå :rofl

Last edited:
Tyckte det var nog läskigt när det spann på trean rakt fram. Jag tror jag har en bit kvar till Pullens nivå :rofl

PhotoID7531.jpg

Mera gummi backen Jörgen, en kromsoffa går ändå inte att svänga med!

PhotoID7531.jpg

Mera gummi backen Jörgen, en kromsoffa går ändå inte att svänga med!

Iiiiiiiiiiih! Det ser ju ut som en motoriserad pilatesboll! :skrämd Bort bort bort!! :blunda

Det var kallt, annars hade det inte spunnit tror jag. Men det är maffigt vilket gassvar det blir med sprutet, med förgasaren brukade det inte släppa vid så här låga varvtal som det gjorde ikväll. Det är som att den hickar igång 500 rpm längre ned i registret.

Iiiiiiiiiiih! Det ser ju ut som en motoriserad pilatesboll! :skrämd Bort bort bort!! :blunda

Ähhh, bara för att du har dåliga erfarenheter av pilates...

Ser du inte att den skulle passa perfekt på sothoran, gummisnodden på rätt sida och allt, tyvärr ryms väl bara ett av postens gula standard gummisnoddar, men det är väl ändå ingen effekt att tala om... :D

Ähhh, bara för att du har dåliga erfarenheter av pilates...

Ser du inte att den skulle passa perfekt på sothoran, gummisnodden på rätt sida och allt, tyvärr ryms väl bara ett av postens gula standard gummisnoddar, men det är väl ändå ingen effekt att tala om... :D

Sist jag tog i en sån var på mellanstadiets kalla gymnastiksalsgolv till ekot av vår stränga lärarinna. :gnissla

Jag som hade som mål att sätta in lite bredare framdäck när detta är slut. Tack vare min nya framstänka kan jag nu proppa i 110 mm istället för nuvarande 100mm. Gillar om framdäcket kommer ikapp bakdäcket lite, som ligger på 140 mm. Flattrackers har ju ofta samma dim fram som bak.

Sätter man dit medicinbollsbakdäck så kan jag ju åas lätta bort sidostödet. :)

Det kom ut en ny film med honom förra veckan såg jag.
http://www.youtube.com/watch?v=A6A-1pHwbfE

Skulle vara kul att se den med lite bättre bildkvalle än YT, men jag hittar den inte på hans sida eller jasonpullenstunts.com

/J

Nej det är ingen risk. Det verkar alldeles för dyrt att lära sig köra på bakhjulet :gnissla

Det är lugnt! Gör som pullen så kan vi formationsuiiila i sommar! Ramlar man så kommer en statligt subvetionerad partybil och hämtar en och så lagar som i hop det som går att räddas och det andra skär som bort så man kan få med sig det hem i en burk med sprit. Har man otur(tur för somliga) tjör doktorn upp ett hårigt pekfinger med illa klippt nagel i tolvfingertarmen bara för att.:va

Det sista är något Jag har får betärrat för mig...:rolleyes:

Gammal pullenfilm btw, han kör ju highchaircirklar med harleyn nu.

Last edited:
Det är lugnt! Gör som pullen så kan vi formationsuiiila i sommar! Ramlar man så kommer en statligt subvetionerad partybil och hämtar en och så lagar som i hop det som går att räddas och det andra skär som bort så man kan få med sig det hem i en burk med sprit. Har man otur(tur för somliga) tjör doktorn upp ett hårigt pekfinger med illa klippt nagel i tolvfingertarmen bara för att.:va

Det sista är något Jag har får betärrat för mig...:rolleyes:

Gammal pullenfilm btw, han kör ju highchaircirklar med harleyn nu.

Men det är ju det som är det usla med dagens fattigsverje för oss som växte upp på det dignande 70- och 80-talet, man är ju inte ens garanterad att få åka merca om man vurpar nuförtiden. I värsta fall kan man tom få åka en framhjulsdriven ambulans :zpy

MEn lägg upp en nyare pullenfilm då! :4skrika

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back