Harley Davidson...

Men herregud!!
....vad han tjatar. Han måste haft taskig barndom o behöver nåt att avreagera sig på. Nu är han ju visserligen amerikan så det kanske förklarar ett o annat men att ägna så många sidor bara till att förklara hur dålig en HD är jämfört med hans ZX-6R -95 är ju att ta i.... Varför inte göra som alla andra, ignorera HD o kör nåt skoj och mer prisvärt istället....
 
"As Americans, we live in the greatest country, the greatest country in the entire world. We, as Americans, are driven to be the first in everything. It's our nature. We're not slackers. We take second best to no one. It's a national point of pride. No one can beat our military, our pride, our technology, our determinedness, or our ingenuity."


Sitt ner i båten... :kocko
 
How can you be bad when you don't have any performance? How can you be bad when everything else in the world will whip your ass and hand it to you on a silver platter? How bad are you when a 250cc rice rocket :yoparty will eat your 883cc Sportster for lunch? :gnissla I just don't understand the logic behind the image without any performance to back it up ... It's an empty threat. Since when did being bad mean that you got stomped by everything else in the world? I thought that being bad meant that you could take on anything and come back for more. Obviously, Milwaukee uses a different definition for the term "bad."

Detta stämmer nog (kan inte engelska så bra) jag har ett "mycket Bad Ass" bara efter några mil på HD'n som för övrigt är en 883:a :7peta = sporthoj ( i Amerikansk tappning!)
frågor??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top