Harley Davidson vs sporthoj

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
En 10-årig flicka är på väg hem när en stor kille på en svart motorcykel kör upp vid sidan av henne, efter att ha kört en liten stund bredvid henne säger han:
- Hej lilla flicka, vill du ha skjuts?

- Nej, säger flickan och fortsätter att gå.
MC-föraren kommer tillbaka upp bredvid henne och säger:
- Du får en femtiolapp om du åker en sväng med mig.

- Nej! svarar hon och springer ner för gatan.
MC-föraren kommer återigen upp och frågar:
- OK mitt sista bud, du får hundra kronor och en stor påse godis om du åker en sväng med mig.

Flickan stannar och stirrar på mannen och skriker:
- Lyssna pappa! Det var du som köpte en Harley istället för en sporthoj, lev med det.

En original-Harley har lika mycket charm som nageltrång.
En strokad däremot, har lika mycket charm som.......blindtarmen.

Tror ni hade ändrat uppfattning om ni hade fått prova Jörgens Sportster haha. Har sett klipp på den. Hårresande.......:tummenupp. Och Sportstern är ju en Sporthoj lIkKsÅmM
:7peta

En stroke vill iaf inte jag ha, verkar jobbit.

Han heter väl ändå Jürgen? Mannen som är det levande beviset på att en Harley måste modifieras kraftigt för att vara något att ha.

Är det då verkligen en Harley?

Märkligt:confused:Ingen som reagerar på att en vuxen man försöker att ragga upp en 10årig flicka:3freak spelar roll om han sitter på en HD eller en valfri sporthoj!

Last edited:
Egentligen har jag inget emot Harleys så länge dom inte ser ut som en resande cirkus, nertyngda med alla options i krom som handlaren hade på väggen.
Inte heller en hoj som misshandlats in absurdum för att se outlaw ut.

Nä, en låg, clean och kromfri bigblock med mustig sång och fett bakdäck kan jag tycka är snygg.

edit: Jörgen har ingen HD sportster längre, den ligger nerpackad i ett par kartonger på vinden tillsammans med julpyntet, Jörgen har en lastbilsmotor i en mopperam, de e fan manligt. :hej

Egentligen har jag inget emot Harleys så länge dom inte ser ut som en resande cirkus, nertyngda med alla options i krom som handlaren hade på väggen.
Inte heller en hoj som misshandlats in absurdum för att se outlaw ut.

Nä, en låg, clean och kromfri bigblock med mustig sång och fett bakdäck kan jag tycka är snygg.

edit: Jörgen har ingen HD sportster längre, den ligger nerpackad i ett par kartonger på vinden tillsammans med julpyntet, Jörgen har en lastbilsmotor i en mopperam, de e fan manligt. :hej
Jag lägger till ett viktigt krav: så länge dom inte brölar högt nog att ge hörselskador åt döva personer :död

Min första tanke när jag läste titeln;
img-2391021-7-batman_slaps_robin_by_lovelyobnoxious-d4zd0s4.jpg

Hade en sådan där Harley eller annan form av custom hoj som förföljde mig för någon dag sedan på motorvägen.Vid 140 km/h så verkade han tycka det var roligt med lite Följa John.Vid 160 km/h verkade han tappa farten lite och strax över 200 km/h så försvann han i backspegeln.Då var det tryggt att veta att man hade ca 100 km/h till på lager om det skulle knipa.

Slutet gott, allting gott med andra ord. :crash

Så vad lärde vi oss av denna historia då?
Att 10 åriga flickor gillar sporthojar eller!?!!

Noterat.

Back