Elmhult
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 May 2021
- Hoj
- 2020 Kawasaki KLX230
Vad är den då?Den har jag lagt som skärmdump i min mobil..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är den då?Den har jag lagt som skärmdump i min mobil..![]()
Den ligger på nattduksbordet..Vad är den då?

Okay dåDen ligger på nattduksbordet..![]()
Kommer inte ihåg om jag googlade eller fick det genom verkstadshandboken..Okay då
Nåja, jag har hittat det. Man kunde ju ändra om larmet ska blippa när det aktiverar med såg jag. Ska experimentera när jag har tid. (Men ingen vill väl ha det jävla ljudet?)Kommer inte ihåg om jag googlade eller fick det genom verkstadshandboken..![]()
Alltså jag vet inte, har inte satt mig in i deras krångliga 'religion' ännu. Men allt handlar om kombinationer med kontrollerna.Jag har letat fram min manual nu. Jag tror inte det är samma procedur på din hoj då den är lite nyare. Dom ändrade väl en massa grejer nånstans runt 2012?
#####
Välkommen till Harley Forum . Com på sporthoj!!![]()
Mitt larm skriker som en gris när strömmen bryts i ca 0,7 sekunder. Bara för det ska jag gräva upp manualen nu.Alltså jag vet inte, har inte satt mig in i deras krångliga 'religion' ännu. Men allt handlar om kombinationer med kontrollerna.
I värsta fall plocka bara ut batteriet (eller huvudsäkringen) och låt det interna "lilla batteriet" gå slut om larmet går. Det piper ju inte så jättelänge.
Ok. Men plocka även hem din manual i PDF där på sidorna. Då kan du sitta och bläddra med ena handen, och dricka kaffe med andraMitt larm skriker som en gris när strömmen bryts i ca 0,7 sekunder. Bara för det ska jag gräva upp manualen nu.
Då kan jag ju inte blippa blinkersen för alla hemliga koder den har?Ok. Men plocka även hem din manual i PDF där på sidorna. Då kan du sitta och bläddra med ena handen, och dricka kaffe med andra![]()
Dyna 2009
Ändra pinkod
View attachment 526596
Byta batteri. Av förkommen anledning.
View attachment 526599
Om man vill vara irriterande (högst personlig åsikt). Blipljud vid larmaktivering
View attachment 526598
Avaktivera larm med personlig kod
View attachment 526597
Jag har kollat på det och fuck it. En Harleymek får göra det. Någon som har erfarenhet Mickes Motor i Växjö? Fd Harleyhandlare. Han verkar passionerad rörande Harley Davidson.Men det där verkar ju vara samma som min. Och du har din på svenska...
Det är nog snart dags att plocka fram min Harly också. Sen blir det dags för byta-olja-cirkusen för första gången. Spännande!
hdcs.se
Jag är redan med. Egentligen helt onödigt. Förutom att du får några klistermärken, en patch, en pin och en läderficka av bättre kvalitet än vad jag fick med till min hoj, så vet jag inte riktigt varför man ska vara med.Du Elm, vill du inte gå med i Harley Sweden?
![]()
Harley-Davidson Club Sweden - Harley-Davidson Club Sweden
H-DCS är en oberoende ideell förening för ägare av Harley-Davidson motorcyklar i Sverige. Klubben som bildades redan 1970 är i dag världens största Harleyklubb med nästan 8.000 medlemmar. Vår verksamhet är uppdelad i 12 distrikt som täcker in hela landet, där respektive distrikt anordnar egna...hdcs.se
Funderar på att göra det, ett tag i alla fall. Det är ju inte HA direkt, tror inte man behöver snatta nåt godis eller mörda nån för att vara med.
Wow, det visste jag inte. Det som lockade mig i första hand var "ride to eat", något som hör min karaktär till väldigt fint. Helst ska stället ha en gräsmatta också där jag kan rulla runt efter maten, kanske böka lite i jorden och leta tryffel...Jag är redan med. Egentligen helt onödigt. Förutom att du får några klistermärken, en patch, en pin och en läderficka av bättre kvalitet än vad jag fick med till min hoj, så vet jag inte riktigt varför man ska vara med.
Deras event är ofta bortom min budget.
Men som medlem kan man ju få bra tips om sin hoj om man åker till sin lokala handlare och letar upp medlemmarna.
I helsingborg brukar dom sitta o dricka kaffe och snacka skit en bit in i lokalen.
Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.
Jag är ju ingen som gillar rida i klunga med andra men dom har ju sådana event med. Köra runt lite. Dricka kaffe på nåt fik på en vacker plats.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller