Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UrbanTiger skrev:Ger mig fan på att du kallar dig för Cliftina16 eller nått liknande och utger dig för att vara![]()
Skalman skrev:Med tanke på meningsbyggnad, stavning, särskrivning samt det faktum att du hittade honom på snyggast.se tyder på att han är runt 13-14 bast. Kan man vara moppefucko INNAN man uppnått moppeåldern?Tydligen.
McB skrev:Clifton: skriv till honom att han är lurad. Hans hoj är en helt vanlig 98:a, och allt han har sagt hittils idiotförklarar honom.
Clifton skrev:Han skrev så här när jag sa att det inte fanns nån sån.
finns d visst men i begrändad
upplaga.skillnaden e att jag har
deltabox3 chassi,exup-avgassystem.sving
av GP-modell.graderad växellåda
Hur är det på din 03ans zx9 98 edition, är växellägena graderade där?soppatorsken skrev:Muhaha. Killen kan inte äga den där hojen eller så driver han med dig.
Kan "Graderad låda" betyda att växellägena är stansade eller uppmärkta nere vid pedalen så om man är tveksam på vilken växel som ligger i så böjer man sig ner och tittar?
UrbanTiger skrev:@Clifton, hälsa killen att du har hittat en köpare som betalar bra om han vill sälja![]()
StAnger skrev:Det jag undrar över är vad fasen Clifton är inne på snyggast.nu för?
![]()
![]()
![]()
![]()
Clifton skrev:Har tråkigt. Satt o kolla på kul bilder.
![]()
Clifton skrev:Men har ingen pussel hemma. Vore fan fränt om det fanns nåt online =)
HA HA HA .... tycker faktiskt lite synd om dig som har så tråkigt att du gör Allers testen vi få ta e sup iställetStAnger skrev:Tror faktiskt att det gör det. Har tillochmed löst korsord på internet så jag ska väll inte snacka om att ha tråkigt egentligen![]()
Men det är lite fascinerande, till vilka sidor man söker sig när man har tråkigt.
Hur uttråkad man måste vara för att göra äktenskapstest på Allers hemsida, eller nåt.
spoon skrev:satt och kollade på hans bilder.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |