Har vi bra stämmning och kul i NEC & REC

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det är många trådar nu som är negativa och tråkiga att läsa, men som jag uppfattar det så är det alltid god stämmning i depån och alla hjälps åt i den mån dom kan, om man tex klotar får man oftast låna det som man saknar av andra team som man knappt ens känner.

Visst händer det race incidents ibland men oftast löser man det direkt på plats och är vänner efter det.

Utomstående som inte kör ERF blir nog avskräckta när dom läser allt negativt som skrivs, dom kan omöjligt förstå hur kul vi igentligen har i depån och på banan.

Skräm inte bort våra nykomlingar med en massa tjafs på nätet.

...och vissa Race Incidents löser man inte, men jag har iaf skitkul och gillar i stort sett hela bunten! :)

Detta har varit min första säsong i REC och jag har verkligen haft
jätteroligt, både innan under och efter race.

Blev själv lite förvånad under Knutstorp eftersom så många erbjöd sin hjälp
för att vi skulle få ihop hojen igen, jättestort tack till alla er :tummenupp
Är det något verktyg eller så man glömt så är det aldrig något problem att låna av något annat team, oavsett om man känner varandra eller inte.

Även i övrigt har det varit bra stämning och mestadels glada miner.
Så jag kan absolut intyga att det har varit bra stämning i RECen i alla fall.

Detta är mitt första år som förare.
Har vart med och mekat tidigare år men tog tag i migsjälv och skaffade licensen till iår..
Oavsett har det alltid vart skoj att komma till racen.
Det är många vänner man har som manjust endast träffar på race eller träningar.

Så i depån är det kanon enligt mig.

Det har varit ett mycket roligt och lärorikt år.

Första året jag tävlat hela serien, tidigare har det blivit några strö tävlingar.

Många trevliga och roliga människor man stött på under resans gång. Tack för det! :tummenupp

Nästa år blir jag pappa, men hoppas att jag ändå kan fortsätta tävla (ska bara över tala sambon först). Det är ju så jävla roligt. :D

Så jag hoppas vi ses nästa säsong och jag kan varmt rekomendera detta till de som funderar över att börja tävla.

Äh, det är ju ingen dålig stämning i de andra trådarna...bara lite hälsosamma diskussioner. På tävlingarna är det ju alltid kul. Det är bara när min lätt diktatoriska teamchef försöker hetsa teamet till bristningsgränsen som det kan bli lite smågrinigt :)

Äh, det är ju ingen dålig stämning i de andra trådarna...bara lite hälsosamma diskussioner. På tävlingarna är det ju alltid kul. Det är bara när min lätt diktatoriska teamchef försöker hetsa teamet till bristningsgränsen som det kan bli lite smågrinigt :)
Muahahahaha :D

/Dikt Tatorn :tungan

Jag tycker att stämningen är helt ok , sällan några sura miner

Att få hjälp med att få ihop delar efter en klotning är väl ett av

dom mindre bekymren .

Njä ibland är det lite tjurigt, men då tar man in någon som med ett påklistrat leende mjukar upp stämningen. :thefarmerwhodoesntdeserveit
Nu talar du i tungor, är det Eslöv som är the farmer :va

Det enda jag saknar är farbror Jalle i depån, han har dock lovat att ta sig i kragen 2008 och blinka med blåljusen, om allt går enligt planerna så kommer Bad Cop Racing att ge depålivet en helt ny mening.

Nu talar du i tungor, är det Eslöv som är the farmer :va

Det enda jag saknar är farbror Jalle i depån, han har dock lovat att ta sig i kragen 2008 och blinka med blåljusen, om allt går enligt planerna så kommer Bad Cop Racing att ge depålivet en helt ny mening.

:hayden

Jalle ska med ner till Valencia...:banana

Kommer väl ihåg ERF på Torpet 2005 då vi tokmekade hela natten innan racet, 03.15 så var vi klara, vi skulle bara kolla att växellänkaget funkade efter sista vurpan, plick...... det där dyra ljudet som man inte alls vill höra timmarna innan race, vi gav upp och gick och sov tre timmar i depåtältet istället.

I gryningen SMS:de vi Humlan och gick på jakt bland tälten, Fastcorner lånade ut lite delar och sedan kom Humlan med resten.

07.45 så var allt lagat och vi kunde besiktiga in liket hos Brånalt som sällan skådat en skabbigare hoj, tack vare alla hjälpsamma folk som alltid ställer upp så får man en skön och trevlig stämmning i depån.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti