Har sytt min egen fuzhatz

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Sex avkörda symaskinsnålar, ett slaktat mjukisdjur, lite :va och några :censored ord och så hade jag sytt min alldeles egna fuzhatz.

Riktigt nöjd faktiskt och jag har gjort det alldeles själv :yoparty , förutom två samtal till min :kär mor för lite tips.

Bifogat

• fram.jpg
    fram.jpg
    47.5 KB · Visningar: 374
  • sidan.jpg
    sidan.jpg
    49.9 KB · Visningar: 217
  • bak.jpg
    bak.jpg
    33.1 KB · Visningar: 172
Abloy skrev:
Sex avkörda symaskinsnålar, ett slaktat mjukisdjur, lite :va och några :censored ord och så hade jag sytt min alldeles egna fuzhatz.

Riktigt nöjd faktiskt och jag har gjort det alldeles själv :yoparty , förutom två samtal till min :kär mor för lite tips.
Blev ju betydligt billigare än de 350(?)kr som jag slängde ut på min iaf :D

edit: snyggt också!

HAHA.....meka ihop banliket istället nu. Det är ju inte ens snö i dikena än. :hihi

Men snyggt blev det. :tummenupp

Hahahha, klockrent! :tummenupp

Bara att fortsätta med resten av hojen och skinnstället oxå nu då!

:hej

p.grip skrev:
HAHA.....meka ihop banliket istället nu. Det är ju inte ens snö i dikena än. :hihi

Har hittat ett lite lugnare intresse, sömnad.

Tänkte hålla en studiecirkel i tillverkning av hjälmössor nu när det blir snö och kallt och våra hjälmar behöver värmas. Kommer att dela upp kursen i trettio kurstillfällen så att även du min unge herr Grip ska hinna bli klar innan sommaren :arsele

Kanske en idé för långa mörka vinterkvällar? Kan se det framför mig: 24 tuffa grabbar i 20-25årsåldern som sitter i ett vardagsrum och äter bullar och syr pälsöverdrag :) :) :tomten :)

Visst!

zopilote skrev:
Kanske en idé för långa mörka vinterkvällar? Kan se det framför mig: 24 tuffa grabbar i 20-25årsåldern som sitter i ett vardagsrum och äter bullar och syr pälsöverdrag :) :) :tomten :)

Vilka :tuttar -magneter.... :D :D

Har stukat om öronen för lite mer Gremlins look :rock Sen har jag monterat spoiler också för att optimera aerodynamiken

Bifogat

• fram_2.jpg
    fram_2.jpg
    56.7 KB · Visningar: 145
  • spoiler.jpg
    spoiler.jpg
    37.2 KB · Visningar: 140
Abloy skrev:

Tänkte hålla en studiecirkel i tillverkning av hjälmössor nu när det blir snö och kallt och våra hjälmar behöver värmas. Kommer att dela upp kursen i trettio kurstillfällen så att även du min unge herr Grip ska hinna bli klar innan sommaren :arsele

:lol :hihi :rofl Du får snabba dig att dra igång det då eftersom jag inom kort kommer ta mitt pick och pack och flytta söderöver! :tummenupp

p.grip skrev:
:lol :hihi :rofl Du får snabba dig att dra igång det då eftersom jag inom kort kommer ta mitt pick och pack och flytta söderöver! :tummenupp

Vi får göra ett specialupplägg för dig genom att köra kursen på distans över internet. Men om du gör verklighet av ditt hot om att flytta kommer kursen att bli svindyrt i ditt fall :krama

Fuzzy kurs

Abloy skrev:

:va Man kan undra om du är en värdig SH chef över S-vall sektionen, när du ska börja med sy kurser :confused: :confused: . sy ihop rettan i stället så kan du stryka banan . :D :D

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats