Har spinnin wheel lagts ner ?????

Toya

Med Lem
Gick med
15 Jun 2007
Hoj
Aprilia Touno V4
Någon som vet vad har hänt läste en gammal tråd att gubben skulle

Från hemsidan:

http://www.spinnin-wheel.se/

"TILL SALU : Efter 30 år så börjar det bli dax att låta någon
annan få möjlighet att ta över mc-demonteringen. Hela mc-demonteringen inkl. hyllsystem, butiksutrustning, verkstadsutrustning, kontorsinredning, gaffeltruck och givetvis det mycket omfattande lagret av begagnade delar är till salu.
För att över huvudtaget få plats med allt som ingår måste du
minst ha tillgång till en lokal på 1500-2000 kvm men helst ännu mer för att ha plats för ytterligare inköp. Vi äger även fastigheten men den är tänkt att säljas separat efter att företaget sålts. Eventuellt kan möjlighet finnas att låta företaget ligga kvar i
fastigheten och komma överrens om ett hyresavtal.
Pris för företaget: 3 miljoner
Pris fastigheten: 7,9 miljoner"

Har man sett den nerpissade, skeva gamla ladan i ett ännu mer nerpissat industriområde med brinnande bilvrak så framstår 7,9 miljoner som ett jävligt sent aprillskämt.

Fast när man går in och tittar på en gammal arlaback med osorterade blinkers från åttiotalshojar alá gsx 400-83 och prislapparna på 200,- styck så fattar man att det drivs med en världsfrånvarande mentalpatient-wannabe som chef.

Plötsligt känns prissättningen rimlig. I hans värld.

Att han inte gjort försäkringsbedrägare med sitt lager av rostiga delar från motorcyklismens guldår måste bero på att ingen vill försäkra honom och inget annat.

Sist jag var där blev jag stoppad av polisen på vägen dit & någon snodde mina antenner på bilen trots att jag vände redan i dörren.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard