Har spindelmannen flyttat?

Wiseguy skrev:
Inte nog med det..
"När han drabbar samman med en flerarmad skurk, "Doc Ock" "

Jag som alltid trodde att skurken hette Doctor octopus.
haha den hade jag missat :D

okey om de inte kan något om serien, men lite research hade ju inte skadat!
 
stony skrev:
Hahaha Fan va B :lol


Det hade varit B om inte :kär Kirsten Dunst :kär varit delaktig i filmen......

men det bästa hade ju varit en film med bara henna och skippa de hemska skurkarna och spindel"mannen" :lol
 
Ja aftonbladet har visat sina bästa sidor igen. :banana
BBLinda :tuttar och NakenJanne :arsele är väl det enda som dom har koll på nuförtiden.
//Tobbe
 
berggren_martin skrev:
Vad var så speciellt med artikeln?
Bara ännu ett tecken på aftonbladets stenkoll!!

de skrev att Spindelmannen bor i gotham city (vilket han inte gör utan det är batman som gör det) :p

Totalt ointressant men lite småkul ändå :hihi
 
Wiseguy skrev:
Inte nog med det..
"När han drabbar samman med en flerarmad skurk, "Doc Ock" "

Jag som alltid trodde att skurken hette Doctor octopus.

Doctor Octopus kallas för "Doc Oc" :fakta

//Serienörden. :)
 
kajlyl skrev:
Bara ännu ett tecken på aftonbladets stenkoll!!

de skrev att Spindelmannen bor i gotham city (vilket han inte gör utan det är batman som gör det) :p

Totalt ointressant men lite småkul ändå :hihi

Var bor spindelmannen då?
Kan inte han också bo i Gotham City? :va

Fast faan vad bortskämda innvånarna i Gotham skulla vara då, massor med superhjältar då juh....
 
Spindeln bor väl i Metropolis? Visst heter stället där "the man of steel" bor? Har för mig att Peter Parker får skäll av sin redaktör för han bara gör stories med väggklättraren istället för riktiga hjältar, t.ex Stålmannen?

Inte helt hundra dock...
 
Spindelmannen bor för bövelen i New York :mattias

Spindeln, FF, Hulk, Avengers, X-Men mfl är "produkter" från Marvel Comics och bor i riktiga städer medans Batman, Superman (stålmannen) mfl kommer från DC Comics och bor i påhittade städer såsom Smallville, Metropolis och Gotham city. Pga de olika upphovsmännen/rättighetsinnehavarna träffas de sällan/aldrig. Däremot har det hänt. Jag har t.ex på morsans vind ett specialalbum där Stålmannen och Hulken möts. Där smäller det rätt bra.


PS Doc Ock är vad "Spidey" ibland kallar sin dödsfiende #2 för att retas. Green Goblin är såklart #1.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top