Har snuten nya bilar eller?

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S
Tja..

Såg den här bilden:
18990110150125362766577.jpg

Frågan e ju om snuten har köpt in andra märken och tagit bort dom tre klassiska antennerna på taket? :gnissla

Passaten som står där e ju en VW Passat GT Sport med 250 hästar och jag ser då inga antenner på de taket.

Dom tre antennerna på taket e ju normalt sett något jag håller utkik för när jag kör om v70's och saab 9-5or.

Faktiskt så kör polisen passat. Såg igår att dom hade en målad passat.

Ja antennerna är inget man kan kika efter längre.
Sett massor av civilare helt utan antenn också. Senast igår på nynäsvägen.

Den stora frågan är väl snarare vad det är för jävla lirare dom snackar med på bilden...

Jag såg en civil BMW 540i i Nyköpingstrakten som ägs av Rikspolisstyrelsen. Utan antenner... Skön arbetsbil kan jag tro =)

Dessutom hyr polisen väldigt mycket bilar, dock oftast till span.

Den stora frågan är väl snarare vad det är för jävla lirare dom snackar med på bilden...

Haha verkar vara en skön kille.. Det finns väl ingen regel kring att inte köra hoj i kalsonger?:yoparty

Bara på Sporthoj!

Det är nog bara här på Sporthoj reaktionen på den bilden skulle handla om vad man nu skall hålla utkik efter på polisbilarna! Gotta love it!:D

Det är nog bara här på Sporthoj reaktionen på den bilden skulle handla om vad man nu skall hålla utkik efter på polisbilarna! Gotta love it!:D

Haha typ.. Först så reagerar alla "Men va fan! Inga antenner.. vad ska man nu kolla efter.

Sen så kommer "Meeeen.. kolla in den halvnakna idioten med hjälm" hahaha

Vet att dem har ett par Svarta passat CC i Göteborg, inga antenner som syns.
Det enda jag kunnat se som skulle kunna sticka ut lite är att det saknas reklam på nummerplåts hållaren.

Lirare!? Han kör ju med värsta skinnstället ju :D

antennerna sitter numera i bilarna om jag fattat det rätt.. Och inte alltid de har tonade rutor heller för den delen... :/

sedan såg jag även en ny civilbuss rullar på vägarna. Vita VW Transporter !

I onsdags såg jag en heltvit lastbil (SKAB) med blåljusen i full gång, ingen polismärkning. Efter kommer en vit pickup med blåljus och ingen märkning och åt andra hållet står en Mitsubishi...skruttig som fan med blåljus och en snut som stod utanför. Man kan inte lita på någon längre. :confused::jisses

I onsdags såg jag en heltvit lastbil (SKAB) med blåljusen i full gång, ingen polismärkning. Efter kommer en vit pickup med blåljus och ingen märkning och åt andra hållet står en Mitsubishi...skruttig som fan med blåljus och en snut som stod utanför. Man kan inte lita på någon längre. :confused::jisses

de gävlarna.. gasa hårdre bah..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...