Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?

• Antal röstningar
    0
Att skaffa barn, liknar väl mer en dödslängtan än nått annat :3freak:

Inte då. Att skaffa barn är ju enklaste sättet att se till att någonting av en finns kvar när man väl gått hädan... Gener såväl som memer, typ. :pannkyss

Å så är di söta & goa att krama på också, di små liven. :rullandeu

Jag? Jag hatar barn, och vill inte beblanda mig med dem...

Nej, barn är inget som jag räknar med att skaffa i detta liv, och jag är faktiskt glad och lycklig om jag slipper om jag ska va helt ärlig! :)
Hur gammal är du nu, runt 20? Det kommer att ändras när du närmar dig 30,, jag har några tjejkompisar som var helt säkra på de aldrig minsann skulle ha barn. Alla sitter med knoddar nu och det är det bästa som har hänt dem,,

Last edited:
Man kan öva lite om man är osäker. Man kan gå runt med en baby-Björn med tegel i för att se om det verkar bra.

Kewken liknar ett rosa appendix från helvetet. :D

Nedsprutad och äckliga tuttar fy fan, sen att en naket äckel är med gör ju inte det hela bättre.

Självklart! Har man drabbats av barn har man ju ändå ingenting att leva för.

Med ditt sätt att tänka ska man inte köra bil, åka båt, flyga, gå brevid en gata, eller nåt annat som man också kan dö av.

Kvittar väl om man har barn eller inte, klart man måste leva ändå, och kan man riskera livet på alla de sätten kan man ju göra det på en hoj.

Och jag anser inte att en människas liv är mer värdefullt för att den har barn.

Med ditt sätt att tänka ska man inte köra bil, åka båt, flyga, gå brevid en gata, eller nåt annat som man också kan dö av.

Kvittar väl om man har barn eller inte, klart man måste leva ändå, och kan man riskera livet på alla de sätten kan man ju göra det på en hoj.

Jag kan absolut hålla med dig om att jag inte borde köra bil. Hade du sett hur jag kör, så hade du förstått vad jag menar.

edit: Men jag fattar ändå inte riktigt hur du menar.

Kan det inte vara så att kvinnor har ganska låga krav på SH-männen?

OOOAAAAOOOO han eee sååå smart den där perrrrrrris.

/flaska

Jag kan absolut hålla med dig om att jag inte borde köra bil. Hade du sett hur jag kör, så hade du förstått vad jag menar.

edit: Men jag fattar ändå inte riktigt hur du menar.

:hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...