Har SH börjat tappa medlemmar?

Var det verkligen så många? Vill ha det till att det för några år sedan snittade på runt 7-800. Men visst känns det lite dött. När jag jag började läsa 2006 så fanns det alltid någon intressant eller tokrolig tråd på förstasidan, nu händer det mer sällan. Diskussionerna var intensivare och profilerna fler, tror att det speglade att det var en lite annorlunda sporthojskultur i mitten på 2000-talet än nu.

Men har det övergått till andra forum då? Folk är väl ändå tvungna att kommunicera på nåt vis? Haha har varken fb eller nåt annat skit, så jag har noll koll på sånt. Kan ju bara hoppas på en riktigt fin sommar så man kan se en del av er ute :)

sh har iallafall tappat många aktiva medlemmar, inte mycket spam längre :(

Men har det övergått till andra forum då? Folk är väl ändå tvungna att kommunicera på nåt vis? Haha har varken fb eller nåt annat skit, så jag har noll koll på sånt. Kan ju bara hoppas på en riktigt fin sommar så man kan se en del av er ute :)

Jag tror inte att dom övergått till andra forum i någon stor utsträckning, gissar snarare att dom blivit lite äldre, skaffat familj och tappat hojintresset.

Edit: Kolla på familjeliv, kanske finns en och annan ex-SH:are som hänger där och diskuterar potensproblem

Facebook har nog tagit över de som blivit mogna. Vi andra som inte vill bli mogna kämpar kvar här. Hur fan mobbar man moppefuckon på facebook liCksom?

Det är nu över 20 år sedan jag gick från bbs:er/fidonet till news och sedermera forum. Jag tycker det verkar som om SH har många oldtimers kvar jfr andra fora...

Jag tror inte att dom övergått till andra forum i någon stor utsträckning, gissar snarare att dom blivit lite äldre, skaffat familj och tappat hojintresset.

Edit: Kolla på familjeliv, kanske finns en och annan ex-SH:are som hänger där och diskuterar potensproblem

Haha lätt dagens Edit på den! :crash

Det är nu över 20 år sedan jag gick från bbs:er/fidonet till news och sedermera forum. Jag tycker det verkar som om SH har många oldtimers kvar jfr andra fora...

Föffan. Jag hade en egen BBS, med TVÅ linor. De flesta här vet väl inte vad en BBS är.... :gnissla

Ouh no.. Är SH en fluga som håller på att dö? Vet innan så snittade det 2000+ online om kvällarna, igår var här typ 300-400 :(

2000 har det aldrig snittat. Högsta siffran var väl 1400-nånting timmen efter Uppdrag Granskning sände programmet om Bogan/Bulten/Tratten/Finkel eller vad fan vägen heter...

Men jag håller med. Tycker ffa att det startas mindre trådar.

2000 har det aldrig snittat. Högsta siffran var väl 1400-nånting timmen efter Uppdrag Granskning sände programmet om Bogan/Bulten/Tratten/Finkel eller vad fan vägen heter...

Men jag håller med. Tycker ffa att det startas mindre trådar.

Kan bara säga att ni här inne har hjälpt mig otaliga gånger med mitt bygge, hade inte kommit hit om det inte vore för alla inputs, PM:s och idéer :)
Tror vi alla tillhör en liten subkultur som sträcker sig över åldrar, cylindrar och typ av hojar :D

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka