Varför gör du så här?? Jag har i flera dagar försökt hålla mig härifrån men det går fan inte.
Hur många dagar sen är det du berättade att man ska hänga ut folk om man ansåg att det var befogat? Visserligen gällde den specifika tråden pedofiler, men det är ju det du säger??
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2862154&postcount=9
Ena dagen säger du "hang them high" och nästa dag oroas du över personers integritet? Var går gränsen??
Visst är det extremer, men det finns många som mig som anser att det finns många brott som kvalificerar dig till total nolla för all framtid. Troligtvis kommer folk bli förbannade över jämförelsen men jag tycker att den är relevant. Väldsbrott, stöld, hatbrott, häleri, skattebrott, övergrepp mot barn.... nånstans här går gränsen, men var? Går det att dra en gräns?
Personligen skulle jag i dagsläget vägra jobba med en fd nazze, hade jag eget hade jag hellre avvecklat firman än haft en aktiv eller tidigare brunskjorta som anställd. Är min motvilja i det här fallet ok och bör jag ha rätt att med hjälp av register och nätsidor välja mina bekanta och eller kollegor? Som projektledare på ett halvstort företag kan jag göra en faktisk skillnad i de här fallen. Tänk om någon får sin karriär bromsad pga att jag tillämpar såna här nätsök??
De få fördelarna med ställen som flashback äts upp totalt av alla nackdelar som lögner och kränkningar av privatpersoners "privata sfär".
Det sjukaste är att det är så mycket folk där bara är en nät-identitet. En skrämmande stor massa sjuka åsikter som finns i vardagen runt oss utan att vi kan se eller höra den.