Har sålt min s1000rr...

Status
Ej öppen för fler svar.
jamen den hade ju gått över 7000 mil! vill ju inte börja med att byta halva hojen även om den var billig som fan:tummenupp

tror den är rätt ok faktiskt, lura sonen att serva skiten(och vara med och kolla den innan köp) så kan du åka i princip gratis resten av säsongen. Det är ingen gasputte som haft den, åtminstone inte dom sista åren. Har mest haft den som pendlarfordon. Och bara två ägare allt som allt.

Nu får du du bestämma dig snart annars stänger jag tråden.

Haha varför det? Idag skulle jag ha varit och provkört hoj men istället fixade grannens hund så fint till att min katt bröt benet så jag har roat mig hos veterinären halva dagen idag och blivit 4700 spänn fattigare som den satans hundägaren ska få betala:mad:

Hans jakthund var lös inne på min tomt..

Haha varför det? Idag skulle jag ha varit och provkört hoj men istället fixade grannens hund så fint till att min katt bröt benet så jag har roat mig hos veterinären halva dagen idag och blivit 4700 spänn fattigare som den satans hundägaren ska få betala:mad:

Hoppla Kerstin, nu börjar det naggas i kanten på hojköparkassan.
Snart återstår bara att välja mellan en Virago 535 med raka Rask-rör, eller en sönderkörd XT660, fd budhoj :)

Hoppla Kerstin, nu börjar det naggas i kanten på hojköparkassan.
Snart återstår bara att välja mellan en Virago 535 med raka Rask-rör, eller en sönderkörd XT660, fd budhoj :)

Nääääädå såååå illa är det inte! Dessutom e ju kattrackarn försäkrad så hundägaren får betala självrisken och fb resten.

Skjut hunden.

Edit. Skjut ägaren och sen hunden.

Last edited:
Haha varför det?

För att roligare och mer meningsfulla trådar än denna har stängts betydligt tidigare än de 10 sidor denna har låtits hålla igång.

Du är för fan instruktör... Har du då inte mer personlig mognad än att fråga andra om du ska fortsätta köra hoj? Och med alla de värstinghojar du har i bagaget så har du väl nå´t hojintresse? Känns så jävla överflödigt att, även i den frågan, fråga VAD du ska köra.

När du ändå sitter framför datorn så kan du ju passa på att kolla blocket.

För att roligare och mer meningsfulla trådar än denna har stängts betydligt tidigare än de 10 sidor denna har låtits hålla igång.

Du är för fan instruktör... Har du då inte mer personlig mognad än att fråga andra om du ska fortsätta köra hoj? Och med alla de värstinghojar du har i bagaget så har du väl nå´t hojintresse? Känns så jävla överflödigt att, även i den frågan, fråga VAD du ska köra.

När du ändå sitter framför datorn så kan du ju passa på att kolla blocket.

varför håller folk som du liv i tråden då? låt den dö

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...