IronMike
Guest
Grymt! Hoppas det blir ett phet avtal med dunlop också...sportmax 208 rr är jädrans bra däck 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLER skrev:2593483Jag vill inte nämna några priser innan sajten e uppe. Och det e väldigt olika beroende på däck. Cross/Custom/Sport/Motard osv osv.
Mycket tveksamt, senast jag handlade just såna däck kostade dom 2300 inkl frakt, å det tog 4 dar att få dom från tyskland.Lugn skrev:2593673Skulle det löna sig att importera från USA? Ett set låg runt $265 sist jag handlade (Pilot Power 190, 120). Jag skulle ju kunna skicka över en container...![]()
xyx skrev:2593520Det lönar sig alltså att gå via svenska generalagenter jämfört med att parallelimportera?
Hade nån sorts idé om att det var agenterna som höll priserna uppe i Sverige jämfört med att beställa från t.ex. Tyskland eller Spanien.
Nåja, spännande!![]()
betsy skrev:2593874Om man dyker upp iförd sin ytterst exklusiva RoLLERgirls-tröja, får man extra mycket rabatt då![]()
betsy skrev:2593874Om man dyker upp iförd sin ytterst exklusiva RoLLERgirls-tröja, får man extra mycket rabatt då![]()
Lillan78 skrev:2594038Se där ja! Grattis till nya företaget![]()
Hoppas även nybakta bullar ingår till kaffet när man kikar förbi?!![]()
Nursey skrev:2594049Fan vad kul..kommer köpa hos er i framtiden då
![]()
Money well spentRoLLER skrev:Ja det finns en "Limited Edition RoLLER autograferade" däck, men dom kostar såklart därefter.![]()
Bingo skrev:2594080Money well spent![]()
Tjoffe skrev:2594395Jag kan tänka mig att dela ut en underredesbehandling till Mattias/RoLLeR vid köp av bra prissatta däck.![]()
![]()
Triggerhappy skrev:2594461Tjoffe,När du skriver underedsbehandling så sprider sig en läskig tanke...
Roller, Tummen upp !
don_tomazo skrev:2593471Varför ska man köpa av dig?
Kanske säger sig i infon nästa vecka iofs...
Tjoffe skrev:2594395Jag kan tänka mig att dela ut en underredesbehandling till Mattias/RoLLeR vid köp av bra prissatta däck.![]()
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti