har Roller fått damsällskap på hojen??

Är du så sugen att åka Anneli att du åker med FoRTPLaNTAREN???

Nästa steg på vägen utför är väl att åka med mig! :crash

Sweedo skrev:
Är du så sugen att åka att du åker med FoRTPLaNTAREN???

Nästa steg på vägen utför är väl att åka med mig! :crash

Men älskling!.. Vad e de jag hör?! .. e du svartsjuk nu igen..du VET ju att jag vill ofta! och eftersom du inte har samma lust så de e klart ja måste hitta en "stand in" ibland... :whip

Anneli.a skrev:
Men älskling!.. Vad e de jag hör?! .. e du svartsjuk nu igen..du VET ju att jag vill ofta! och eftersom du inte har samma lust så de e klart ja måste hitta en "stand in" ibland... :whip

Men du klänger så...
..kan i och för sig beror på att jag inte har passagerardyna och fotpinnar :rolleyes:

Roller har hyrt in en bodydouble som glider runt med ett stycke dam på pallen , han e bakis och bodydoublen glider runt så att vi tror att han fått napp :D

Ken Keniff skrev:
Roller har hyrt in en bodydouble som glider runt med ett stycke dam på pallen , han e bakis och bodydoublen glider runt så att vi tror att han fått napp :D

Fick just en tokig idé

Någon som minns att kvinnor förut kunde köpa en mansdocka att ha i passagerarstolen i sin bil för att minska risken att råka ut för obehagliga typer när de var ute och körde..?

Tänk om man istället skulle köpa en Barbara och klä upp i ett mcställ och glida runt med på bönpallen.

Är jag först med den idén eller hann Rullarn före? :confused:

Caffe skrev:
Fick just en tokig idé

Någon som minns att kvinnor förut kunde köpa en mansdocka att ha i passagerarstolen i sin bil för att minska risken att råka ut för obehagliga typer när de var ute och körde..?

Tänk om man istället skulle köpa en Barbara och klä upp i ett mcställ och glida runt med på bönpallen.

Är jag först med den idén eller hann Rullarn före? :confused:

HahaHahHA.... jag tänkte faktiskt EXAKT den tanken tidigare ikväll som en kul film idé... fast det kostar som satan och är för mycket av ett projekt så jag avfärdade det direkt...

RoLLER skrev:
HahaHahHA.... jag tänkte faktiskt EXAKT den tanken tidigare ikväll som en kul film idé... fast det kostar som satan och är för mycket av ett projekt så jag avfärdade det direkt...

Lite pinsamt om hon smäller som en ballong ifall benet eller liknande kommer åt avgasröret. Gärna när man posörglider förbi donken och ska visa alla sorgligt desperata singelknuttar att man "fått napp".

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back