Har precis börjat att försöka redigera lite filmklipp. Har fösökt läsa help filen men fattar inte så mkt. Har fått in filmklippet samt en musikfil så långt är allt ok! Hur fasen klipper man bort saker i filmklippet? Man vill ha musikfilen kvar som hel. Hur får man in transitions i filmklippet? Tack på förhand!