Har ni tagit året första MC-tur??

Jag kör ju hela året men skit i det.
Dock är det bra skillnad på att åka med dubbdäck och att åka på vanliga gatdäck så den åkningen är inte jämförbar. Jag kör alltid men efter denna vintern har jag konstaterat att det saltats väldigt lite på de mindre vägarna och istället har man tömt ut ofantliga mängder grus, långt över det normala kan tilläggas! (NV Skåne)

Alla borde dock göra sig själv en tjänst och investera i värmehandtag och prexis som Ägge säger så spelar grusen ingen roll då man inte får upp bra värme i däcken under 10 grader i vilket fall.:rolleyes:

Nä..., inte i år heller... läkarna säger fortfarande nej... :död

Tog första lilla turen på 200 meter igår kväll! ::yoparty Var dock mest för att kolla så allting funka som det skulle inför besiktningen.

blev en liten runda och det var till bilprovningen som ligger 1mil bort i onsdags och ua blev det

Första turen var 7-8 jan, tror jag. Sedan besiktigades hojen i början av februari. Då kördes den till och från, vilket blev ca 9-10 mil. Soligt och torrt ute och -9 grader i luften. :tuttar20120203Vallkärra02_800.jpg

11 mil förra helgen. Ap-kallt, men väl värt det!

Tog min första runda på någon mil idag.
Tanka och lämna in för service, nästa vecka nalkas 10 plus och sol. Då blir det längre.
Idag var det otroligt roligt, men en aning krampaktigt och jäkligt kallt :banana

Hej har kört till jobb 5 gånger 3 mil enkel resa friskt men skönt,, sen blev det 20 mil förra helgen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT